اظهارات جنجالی یحیی درباره داوری / گل‌محمدی: داوری را گذاشتند که بازی را مساوی درآورد

به گزارش ساناپرس، تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس آن‌قدر بی‌کیفیت بود که ما در یکی از تیترهای اصلی روزنامه خبرورزشی نوشتیم این دربی باعث شد فوتبال ایران تحقیر شود.

جنگ دربی تهران به مدیرعامل دو تیم هم کشیده شد؛ سردار رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعتقاد داشت داور پرسپولیس را متوقف کرد و قضاوت محسن قهرمانی باعث شد تا این بازی مساوی شود و داور پنالتی پرسپولیس را ندید. اما فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال اعتقاد داشت فوتبال همین است، ما می‌توانستیم برنده شویم ولی مساوی شد. با این حال من فکر می‌کنم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فوتبالی نیست و همیشه بهانه می‌آورد.

گل‌محمدی: داوری را گذاشتند که بازی را مساوی درآورد
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در خصوص این تساوی گفته بود محسن قهرمانی اصلا از پرسپولیس خوشش نمی‌آید و فدراسیون فوتبال داوری را برای این بازی گذاشت که آن را مساوی دربیاورد.

قلعه‌نویی: باید از قهرمانی تشکر کرد
قلعه‌نویی سرمربی استقلال هم بعد از بازی گفته بود اگر فرهاد کم‌دقتی نمی‌کرد دربی را می بردیم و ۳ امتیاز حساس این بازی را کسب می‌کردیم اما باید به خاطر داوری خوب محسن قهرمانی از وی تشکر کرد.

فرانکو بارسی: امیدوارم ایران با کی‌روش به جام جهانی برود
فرانکو بارسی کاپیتان اسبق تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان که مهمان ویژه دربی سرخابی‌ها بود، پس از این بازی گفت: حیف شد پرسپولیس نتوانست استقلال را شکست دهد. وی همچنین گفته بود امیدوارم ایران با کارلوس کی‌روش به جام جهانی صعود کند.

اخبارورزش
پربازدیدیحیی گل محمدی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی