احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی / مشمولان رتبه‌بندی حقوق فرهنگیان / افزایش حقوق این دسته از بازنشستگان؟

2 دیدگاه

به گزارش ساناپرس؛ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی / مشمولان رتبه‌بندی حقوق فرهنگیان / افزایش حقوق این دسته از بازنشستگان؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی آذرماه صادر می‌شود.

براساس مصوبات موجود، بازنشستگان آموزش و پرورش که در سال جاری بازنشست شده‌اند، مشمول رتبه‌بندی حقوق فرهنگیان می‌شوند اما مساله این است که هنوز احکام رتبه‌بندی برای این بازنشستگان صادر نشده است.

این بازنشستگان در انتظار صدور احکام در آذرماه هستند و این در حالیست که مدیران صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده‌اند «مشکلی برای اعمال افزایش‌های ناشی از رتبه‌بندی نداریم.»

آن‌ها از صدور حواله‌ی افزایش حقوق این دسته از بازنشستگان خبر داده و می‌گویند احکام رتبه‌بندی آن‌ها قبل از پایان ماه جاری (آذر) صادر می‌شود.

این بازنشستگان خواستار پرداخت مابه‌التفاوت رتبه‌بندی از ابتدای سال تحصیلی هستند و می‌گویند: انتظار داریم این ماه همراه با صدور احکام، مابه‌التفاوت‌ها نیز به حساب‌مان واریز شود.

اخباراقتصادجامعه
پربازدیدمعلمان بازنشسته
 

2 دیدگاه.

  • مهدی
    2022-12-18 11:57

    آیا این انصاف است که مگه این همه اعلام نشد که 31/6/1400 است شما که این چندر غاز پاداش را که الان دادید نصف خرج عروسی یک بچه می‌شود باز این جامعه را بیشتر بی اعتماد نکنید بلایی سخت بوجود می آید

  • مجید
    2022-12-18 12:54

    قرار بوده بازنشستگان شهریور ۱۴۰۰ شامل رتبه بندی شوند مدارک هم بار گذاری کردن ولی هیچ خبری نه از حکم و نه حتی یک ریال که به حساب این بازنشستگان بریزند

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی