وعده جدید دولت برای پرداخت سود سهام عدالت / حداقل مبلغ واریزی سود چقدر؟

به گزارش ساناپرس؛ وعده جدید دولت برای پرداخت سود سهام عدالت / حداقل مبلغ واریزی سود چقدر؟ درحالی که رئیس سازمان خصوصی‌سازی وعده داده بود تا اواسط دی مرحله اول سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز می‌شود، از میان ۳۶ شرکت سهام عدالت، تنها سود ۵ شرکت وصول شده است.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد واریز سود سهام عدالت گفت: برآوردها این بود که از ۶۰ هزار میلیارد تومان سودی که باید از سوی شرکت‌ها پرداخت شود، ۳۰ هزار میلیارد تومان تا پایان پاییز وصول شود اما تا کنون بخشی از آن محقق شده است. شرکت سپرده‌گذاری باید باقی‌مانده سود را از شرکت‌ها وصول کند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که از میان ۳۶ شرکت سهام عدالت، تنها پنج شرکت که عمدتاً شرکت‌های کوچکی بوده‌اند سود خود را واریز کرده‌اند، بنابراین فقط چهار درصد سود وصول شده است.

در حالی که پیشتر گفته شده بود نصف سود سهام عدالت تا پایان پاییز به حساب سهامداران واریز می‌شود قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی اخیراً از موکول شدن این زمان به ۱۵ دی خبر داده است.

قربان‌زاده ادامه داد: قرار بر این است سود سهام عدالت در ۲ نوبت واریز شود که امیدواریم نوبت نخست آن تا اواسط دی ماه و نوبت دیگر تا پایان سال انجام شود.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با تأکید بر اینکه میزان پرداختی سود سهام عدالت به‌نسبت سهمی که هر فرد دارد متفاوت است، گفت: عملاً مشمولان سهام عدالت با دریافت ۲برابری سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته همراه خواهند بود.

اخباراقتصاد
پربازدیدسود سهام عدالت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی