پیش بینی مسی پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی قطر

به گزارش ساناپرس، مسی چهار نامزد اصلی خود برای قهرمانی در جام جهانی 2022 را اعلام کرد.

چهار مدعی قهرمانی جام جهانی از نگاه مسی

لیونل مسی پس از پیروزی 2-1 آرژانتین مقابل استرالیا در مرحله یک هشتم نهایی، نام تیم‌های مورد علاقه خود برای قهرمانی در جام جهانی 2022 را اعلام کرد.

مسی به رسانه ها گفت: «[آرژانتین] یکی از نامزدها است. آرژانتین یک نیروی ثابت است و همیشه جزو بهترین‌هاست. می‌دانستیم که یکی از کاندیداها هستیم، اما باید آن را در زمین بازی ثابت می‌کردیم و این را دوباره مقابل استرالیا ثابت کردیم.»

انتخاب قهرمانان احتمالی جام جهانی از نگاه مسی

سپس از مهاجم افسانه‌ای در مورد سایر تیم‌های حاضر در مسابقات سوال شد. او فاش کرد: «ما تمام جام جهانی و تمام مسابقاتی را که می‌توانیم تماشا می‌کنیم. برزیل علیرغم شکست مقابل کامرون، عملکرد بسیار خوبی دارد.

فرانسه نیز خوب کار می کند و اسپانیا علیرغم باخت به ژاپن، تیمی است که بسیار خوب بازی می‌کند، بسیار واضح در مورد کاری که انجام می‌دهد و گرفتن توپ از آن‌ها بسیار دشوار است، زیرا آن‌ها برای مدت طولانی مالکیت توپ را در اختیار دارند. شکست دادن آن‌ها دشوار خواهد بود.”

نظر مسی در مورد حذف آلمان از جام جهانی

مسی در ادامه به حذف غافلگیرکننده آلمان از مرحله گروهی برای دومین دوره متوالی جام جهانی پرداخت. مسی اضافه کرد: “از حذف شدن آن‌ها شگفت زده شدم. آن‌ها بازیکنان بزرگ زیادی داشتند و تیم جوانی هستند که همیشه در بین بهترین‌های جام جهانی قرار دارند.

جای تعجب است که آن‌ها دوباره در دور اول بیرون رفتند، اما این نشان می‌دهد که جام جهانی چقدر سخت است. دیگر نام تیم ملی مهم نیست، بلکه آنچه در زمین می‌بینید مهم است. همه چیز روز به روز برابرتر می‌شود.”

اخبارورزش
پربازدیدمسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی