افشاگری رابطه پنهانی نامزد سابق این فوق ستاره با این دروازه بان! / همین را کم داشتیم/ عکس

به گزارش ساناپرس، کارولین لینن، نامزد سابق کوین ده بروین، پرده از رابطه عاشقانه مخفی اش با تیبو کورتوا، برداشته است.

به نقل از 101GreatGoals، در سال 2013، نشریات بلژیکی شایعات رابطه نامشروع لینن با تیبو کورتوا را منتشر کردند. کارولین هم همانند اتفاقی که در رابطه با جریان جان تری و وین بریج رخ داده بود، بدون اطلاع کوین، هافبک فعلی وولفسبورگ آلمان و سابق چلسی، شروع با رابطه با دروازه بان جوان کرده بود.تا این زمان به دلیل سکوت طرفین، اطلاعات چندانی در مورد مساله در دست نبود، ولی اکنون زن 21 ساله دلیل خیانتش به ده بروین با دروازه بان شماره یک فعلی چلسی و سابق اتلتیکو مادرید را برملا کرده است:

“کوین به من وفادار نبود. چندین ماه به وی حرفی نزدم و واقعا نمی توانستم، چون والدین اش تهدیدم کردند در صورت فاش کردن قضیه، برعلیه ام اقدام قانونی می کنند. تحت فشار زیادی بودم و هیچ ارتباطی هم با کوین نداشتم.

“سعی کردم به آنها احترام بگذارم، ولی کوین در کتابش به نام ساده نگه اش دار، در مورد رابطه من با تیبو متنی نوشت و من هم ترجیح دادم دیگر ساکت نمانم. در تابستان 2012، کوین به من گفت با بهترین دوستم رابطه داشته است. خواستم از بین من و او انتخاب کند. می خواستم شانس دوباره ای به او بدهم، ولی بعد از آن رابطه مان مثل قبل نبود.

“مدتی بعد به مادرید رفتم و حتی کوین هم تصور می کرد این سفر فکر خوبی است. در این مورد از او پرسیده بودم، ولی سپس اتفاقی افتاد که نباید! در آن مدت تیبو چیزی به من داد که در 3 سال نامزدی ام با کوین، آن را حس نکرده بودم. حس خیلی بهتری در کنار تیبو داشتم. او حتی برایم غذا هم درست کرد که کوین هیچ گاه نکرده بود. او به من وفادار نبود، من هم با خودم گفتم چرا من باید مثل او نباشم؟

اخبارورزش
پربازدیدتجاوز
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی