این حرکت منجر به گریه همه شد! / عکس

به گزارش ساناپرس، کارلوس کی‌روش با حذف نام محمد محبی و امید نورافکن از فهرست نهایی تیم ملی همچنان انتقاد‌های بسیاری را متوجه خود می‌بیند.

تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی فوتبال حذف شد تا رویای صعود از مرحله گروهی جام جهانی دوباره چهار سال دیگر به تاخیر بیفتد. دراین میان، اما بسیاری از کارشناسان فوتبال ایران حذف برخی چهره‌های مستعد از تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش را دلیل نتیجه نگرفتن دراین جام می‌دانند.

کی‌روش درحالی که درلیست خود دست کم یک جای خالی داشت و حتی می‌توانست با اعزام سه دروازه‌بان به جام جهانی فوتبال دو بازیکن مستعد را راهی جام جهانی کند، اما از این اقدام خودداری کرد.

برای مثال حذف نام محمد محبی که یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران محسوب می‌شود وامید نورافکن که نقش انکار ناپذیری درصعود ایران به جام جهانی فوتبال داشت، ازجمله بازیکنانی هستند که می‌توانستند به راحتی درفهرست نهایی قرار بگیرند و درجام جهانی فوتبال بازی کنند، اما سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بدون هیچ دلیل موجهی روی نام این دو بازیکن قلم قرمز کشید.

به هرحال این جام جهانی نیز برای کارلوس کی‌روش که سومین تجربه مربیگری خود دراین عرصه را با تیم ملی ایران پشت سرگذاشت به پایان رسید، اما بازیکنانی از بازی درجام جهانی محروم ماندند که کمترین حق‌شان بازی درترکیب تیم ملی ایران بود، اما کی‌روش سرداز آزمون مصدوم را که دراین جام یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان بود یا سعید عزت الهی که هیچ نشانی از آمادگی نداشت و برخی چهره‌های دیگر را به آماده‌ها ترجیح داد.

اخبارورزش
پربازدیدمحمد محبی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی