تیم ملی که باخت کرد هیچ، فغانی قضاوت فینال را هم از دست داد! / بدترین جام جهانی

به گزارش ساناپرس؛ تیم ملی که باخت کرد هیچ، فغانی قضاوت فینال را هم از دست داد! / بدترین جام جهانی، داوران تا اینجای جام جهانی قطر مورد توجه افکار عمومی قرار نگرفته اند. دنیل زیبرت، نماینده آلمان در جریان دیدار دو تیم تونس و استرالیا عملکرد بدون نقصی داشت اما همتای ایرانی او در بازی دوشنبه شب پرتغال و اروگوئه مرتکب اشتباه فاحشی شد.

بعد از تکلی که خوزه ماریا خیمنز، مدافع تیم ملی اروگوئه زد، توپ به بازوی او برخورد کرد. داور در ابتدا تصمیم گرفت به بازی ادامه دهد اما در ادامه این صحنه توسط فغانی مورد بازبینی قرار گرفت. بعد از بررسی صحنه، داور پنالتی نقطه پنالتی را نشان می دهد. برونو فرناندز پشت توپ می ایستد و گل دوم پرتغال را به ثمر می رساند.

این تصمیم فغانی برای لوتز واگنر، کارشناس داور آلمانی غیر قابل درک بود. او حتی در برنامه زنده تلویزیونی هم از داور ایرانی انتقاد کرد و همچنین به کیکر گفت: “او داور خوب و شناخته شده ای است و در چهره اش قابل مشاهده بود که خیلی نسبت به اعلام پنالتی مطمئن نیست. چنین مفهومی برای اعلام پنالتی دیگر وجود ندارد. فیفا به طور کامل در این باره توضیح داده است. مداخله VAR هرگز نباید انجام می شد.

در واقع به نظر من فغانی خودش را به مسیر اشتباه کشاند. البته این یک اشتباه تیمی فاحش بود. اگر شرایط برعکس بود VAR باید دخالت می کرد، یعنی اگر داور این صحنه را پنالتی اعلام می کرد. ”

برای دومین بار در این تورنمنت یک پنالتی به سود پرتغال اعلام شد که خیلی هم مورد بحث قرار گرفت. جایی که در دیدار مقابل غنا یک پنالتی برای این تیم اعلام شد و کریستیانو رونالدو آن را تبدیل به گل کرد. واگنر در رابطه با این صحنه هم معتقد است که هیچ خطای پنالتی رخ نداده است.

اخبارورزش
پربازدیدفغانی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی