واکنش بازیکنان منچستریونایتد به خروج کریستیانو رونالدو

به گزارش ساناپرس؛ کریستیانو رونالدو هفته گذشته منچستریونایتد را بعد از مصاحبه ای جنجالی با توافقی دوطرفه ترک کرد.

برخی از بازیکنان منچستر به رفتن رونالدو واکنش نشان دادند که در ادامه آمده است:

مارکوس راشفورد
“بازی کردن با او تجربه باورنکردنی بود. او یکی از بت های من است و کسی است که همیشه به او نگاه می کردم. این چیزی است که می توانم برای همیشه با خودم نگه دارم. برای او بهترین ها را آرزو می کنم و می خواهیم از او برای چیزهایی تشکر کنیم. او برای منچستریونایتد تمام کرده است.”

کازمیرو
“من هیچ پیامی با او رد و بدل نکرده ام، اما کریستیانو رونالدو بازیکنی با تجربه بزرگ است و او می داند بهترین ها برای دوران حرفه ای او چیست. البته ما ناراحت هستیم که بازیکنی مانند او می رود زیرا ما در مورد یکی از بهترین ها صحبت می کنیم. برای او بهترین ها را در دوران فوتبالش آرزو می کنم – به جز زمانی که مقابل من بازی می کند – اما برای او بهترین ها را آرزو می کنم.

برونو فرناندز
“تا زمانی که بود برای من خوب بود. اکنون کریستیانو تصمیم متفاوتی برای حرفه خود و خانواده اش گرفته است و ما باید به آن احترام بگذاریم. من در مورد این موضوع با کریس صحبت نکرده ام. همه ما روی تیم ملی تمرکز کرده ایم. جام جهانی احساس ناراحتی نمی کنم، مجبور نیستم طرفی را انتخاب کنم، بازی با کریستیانو [در یونایتد] رویایی بود که به حقیقت پیوست اما هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست.

اخبارورزش
پربازدیدکریستیانو رونالدو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی