سرنوشت ساحلی بازان مشخص شد!

به گزارش ساناپرس، والیبال ساحلی به جمع رشته‌های حاضر در پارالمپیک ۲۰۲۸ می‌پیوندد رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: سازمان جهانی والیبال نشسته توجه ویژه‌ای به توسعه این رشته در بخش ساحلی دارد و قرار است این رشته ورزشی در پارالمپیک ۲۰۲۸ حضور داشته باشد.

شروین اسبقیان، رئیس فدراسیون به همراه نوروزی، نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با بری گوژنر رئیس سازمان جهانی پاراوالیبال دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست بر اهمیت توسعه والیبال نشسته ساحلی و برگزاری کلاس‌های آموزشی تاکید شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون بعد از این نشست بیان داشت: سازمان جهانی والیبال نشسته توجه ویژه‌ای به توسعه این رشته در بخش ساحلی دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این رشته ورزشی در پارالمپیک ۲۰۲۸ قرار بگیرد.

او در ادامه افزود: رئیس فدراسیون جهانی از ما خواست تا در این بخش بیشتر فعال باشیم. ما هم در پاسخ اعلام کردیم ایران باتوجه به تنوع جغرافیایی ظرفیت لازم برای میزبانی این مسابقات را دارد.

رئیس فدراسیون گفت: در حال حاضر این رشته در ایران وجود دارد و باتوجه به اهمیت موضوع برای سازمان جهانی، باید شرایط لازم برای تشکیل تیم ملی در این رشته تعریف و مراحل لازم آن طی شود.

 

اخبارورزش
پربازدیدوالیبال
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی