اولین واکنش مهران مدیری به استوری جدید سحر زکریا

به گزارش ساناپرس؛ اولین واکنش مهران مدیری به استوری جدید سحر زکریا سحر زکریا که چند سالی است در سینما و تلویزیون کم کار شده است، به همان میزان حواشی اش در فضای مجازی افزایش یافته است.

او در طول ماه های اخیر بارها اتهاماتی را به مهران مدیری وارد کرد، اما مدیری به این اتهام زنی ها واکنشی نشان نداد.

سحر زکریا اکنون تصویری از موهای از ته تراشیده خود منتشر کرده و علت اصلی این اقدام اش را هم نگفته است.

اما در حاشیه این تصویر و پست با لحنی جنجالی نوشته است:

موهایم بر شانه هایم سنگینی می کرد، بر جان هایی که به یک تار مو بسته است، دیگر مو نمیخواهم ، آزاد کنید جانهای خسته را ،، جوانانم نیستند، گیس میخواهم چه کار، ؟!!!!چندین سال است ممنوع الکارم کردید ، اگر میخواهید ایرادی بگیرید ، مشکلی نیست.

سحر زکریا موهایش را از ته زد و بلوا به پا کرد!

او در استوری خود هم نوشت: تنم خسته است از این خاک دادن به تن ها.

بیوگرافی سحر زکریا

سحر زکریا بازیگر ایرانی متولد ۲۸ آذرماه ۱۳۵۲ در اراک است و با بازی در مجموعه تلویزیونی در پناه تو در نقش دخترعموی رامین، وارد دنیای بازیگری شد.

سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله ‌تئاترهای مختلف آزمود. اما شاید از بازی در فیلم مردی از جنس بلور بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش‌های نه ‌چندان مهمی در چند مجموعه بازی کرد.

بازی در نقش همسر رابین‌هود در مجموعه طنز قطار ابدی تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامه طنز پاورچین بود که هم استعدادهای نهفته بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد.

او کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعه قهوه تلخ بازی کرده‌است.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدمهران مدیری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی