خط و نشان کی‌روش در شب خاطره انگیز!

به گزارش ساناپرس، پاس گلی که کی‌ روش استنلی برای رضا شکاری ارسال کرد، شباهت زیادی به پاس علی دایی در دیدار برابر استرالیا داشت.

درست در دقایقی که فولاد با فشار به روی دروازه گل‌گهر در پی فتح دروازه محسن فروزان بود، هوشیاری کی‌روش استنلی و فرصت طلبی رضا شکاری جوان، ورق را برگرداند تا تیم امیر قلعه‌نویی با دست پر، اهواز را به مقصد سیرجان ترک کند.

در دقیقه 62 این مسابقه، کی‌ روش استنلی مهاجم بلند قامت سیرجانی ها در میانه میدان صاحب توپ شد و در شرایطی که بازیکنانی مانند مهدی شیری، احمد عبدالله زاده و ایوب والی انتظار داشتند که این بازیکن قصد پیش روی به سمت دروازه فولاد را داشته باشد، اما او با یک پاس در عمق دیدنی، همه را غافلگیر کرد.

استنلی که رضا شکاری را در موقعیت خوبی برای فرار در عمق خط دفاعی فولاد دیده بود، با پاسی یک ضرب و دیدنی، بازیکن جوان گل‌گهر را صاحب موقعیت کرد و او نیز به خوبی قدر این فرصت را دانست و با یک ضربه چیپ و دقیق، دروازه کنت را باز کرد.

این گل شباهت عجیبی به گل خداداد عزیزی در دیدار با استرالیا داشت. جایی که علی دایی نیز با تیزهوشی و سری بالا، هم تیمی خود را در موقعیت تک به تک قرار داد و عزیزی نیز با ضربه دقیق، توپ را به تور دروازه مارک بوسنیچ چسباند.

نکته جالب اینکه حتی ضربات خداداد و شکاری نیز به یک سمت مشترک از دروازه زده شدند و این مسئله برای بسیاری از علاقه مندان به فوتبال جالب توجه بود.

اخبارورزش
پربازدیدکی روش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی