پشت پرده درگیری دو فوق ستاره استقلال / ساپینتو سرنوشت را مشخص کرد

به گزارش ساناپرس؛ پشت پرده درگیری دو فوق ستاره استقلال / ساپینتو سرنوشت را مشخص کرد بازی روز گذشته تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال در هفته هفته لیگ برتر فوتبال به دلیل اعلام ضربه پنالتی به سود استقلال جنجال‌های زیادی به پا کرد.

اخراج ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال بیش از هر اتفاق دیگری جلب توجه کرد. درگیری‌های ساپینتو با عوامل و دستیاران امیر قلعه‌نویی از دید سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان تنها یک دلیل داشت، اینکه آنها باعث اخراج او شده بودند. در گیر و دار درگیری میان ساپینتو با نیمکت گل‌گهر یک اتفاق دیگری هم افتاد که از چشم‌ها دور ماند. خسرو حیدری، مربی استقلال و هاشم بیک‌زاده مربی گل‌گهر که سال‌ها در استقلال با یکدیگر هم بازی بودند درگیری لفظی داشتند. هر دو طرف اعتقاد داشتند درگیری‌ها از سوی آنها بوده است.

حیدری به بیک‌زاده گفت اینها (اشاره به سعید الهویی) چه کاره هستند که به سمت نیمکت استقلال می‌آیند، بیک‌زاده نیز واکنش نشان داد و از هم بازی سابق خود خواست که ساپینتو رو جمع و جور کند.حیدری و بیک‌زاده علاوه بر هم بازی بودن در استقلال و سپاهان در تیم ملی نیز با هم بودند ولی اتفاقات روز گذشته باعث شد که بین آنها نیز درگیری لفظی بوجود بیاید.

اخبارورزش
پربازدیدساپینتو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی