تصمیم جنجالی ساپینتو در خصوص یک بازیکن

به گزارش ساناپرس، عزیزبک آمانوف هافبک تهاجمی ملی پوش ازبکستانی تیم استقلال در ۴ دیدار ابتدایی این فصل این تیم در ترکیب آبی پوشان جایی نداشت.

این بازیکن درروزها و هفته‌های گذشته جزو آماده ترین بازیکنان استقلال در تمرینات بود اما ظاهراً سرمربی پرتغالی تیم اعتقادی به این هافبک هجومی ۲۴ ساله ندارد. آمانوف که در زمستان فصل گذشته به استقلال پیوست در نیم فصل دوم در یازده مسابقه برای استقلال به میدان رفت اما در حساس ترین بازی و در نیمه نهایی جام حذفی با از دست دادن ضربه پنالتی (مقابل نساجی مازندران) مانع از رسیدن استقلال به دیدار فینال شد.

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد همچنان آمانوف در ترکیب استقلال حضور پیدا نخواهد کرد و احتمالاً باردیگر سعید مهری هافبک آذری استقلال که سرمربی پرتغالی به او اعتماد و اعتقاد ویژه‌ای دارد از ابتدا در ترکیب آبی‌ها مقابل پیکان به میدان خواهد رفت.

این موضوع باعث تعجب استقلالی‌ها شده است و آنها اعتقاد دارند آمانوف در ترکیب تیم کارایی بهتری دارد و به خاطر خلاقیتی که دارد می‌تواند هم به سرعت جهت بازی را عوض کند و هم پاس‌های خوبی را به دیگر بازیکنان، بخصوص مهاجمان تیم ارسال کند.

 

اخبارورزش
پربازدیدساپینتو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی