بمب‌ استقلال پیراهن سرخ می‌پوشد؟ / فوق ستاره در تیم یحیی می ماند؟

به گزارش ساناپرس؛ باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات تابستانی در نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار خروج نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شده بود تا بتواند قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت و برای این بازیکن کارت بازی دریافت کند.

سازمان لیگ در روزهای گذشته استعلام‌های مربوط به درخواست باشگاه استقلال برای خروج نام ارسلان مطهری از لیست این باشگاه را از کمیته‌های وضعیت انجام داده و پاسخ کمیته‌های مربوطه به درخواست باشگاه استقلال منفی بوده و این موضوع با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام شده است. به این ترتیب آبی‌پوشان تا نیم‌فصل نمی‌توانند بازیکن جدیدی از جمله کاوه رضایی را به لیست خود اضافه کنند.

کاوه رضایی که به دلیل مشکلات خانوادگی و اقامتی اش در بلژیک نتوانسته بود قراردادش را با استقلال ثبت کند، در آستانه جام جهانی بدون تیم مانده است. او که از پرسپولیس پیشنهاد دارد، به نظر می رسد به این باشگاه نزدیک تر شده و احتمال دارد در سال منتهی به جام جهانی در تیمی بازی کند که بتواند راهی قطر ۲۰۲۲ شود.

رضایی پیش از این هم و ۵ سال پیش از پرسپولیس پیشنهاد داشت و حتی تا مرز بستن قرارداد هم پیش رفت اما به دلیل عدم توافق های مالی، با چرخش ۱۸۰ درجه ای راهی استقلال شد.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی