تفاوت ۶ تا ۱۵ میلیونی اولین واریزی معلمان طبق رتبه‌بندی / مبلغ نهایی چقدر است؟

به گزارش ساناپرس، رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولین پرداختی‌ علی‌الحساب اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان گفت: رقم این پرداختی متفاوت و از ۶ تا ۱۵ میلیون تومان است که البته آموزش و پرورش باید توضیح دهد مبنای تفاوت در ارقام واریزی برای معلمان چیست.

 علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه “واریزی‌های امروز نشان داد که مجلس شورای اسلامی توانست در یک قانون محکم و قوی در راستای افزایش کیفیت آموزش و ارتقای شأن و منزلت معلمان، رقم قابل‌توجهی را در بودجه سال 1401 برای اجرای قانون رتبه‌بندی اختصاص دهد، گفت: طبق قولی که داده شده بود، اولین پرداختی علی‌الحساب رتبه‌بندی معلمان در مردادماه به حساب معلمان واریز شد؛ رقم این پرداختی متفاوت و از 6 تا 15 میلیون تومان است که البته آموزش و پرورش باید توضیح دهد ملاک و مبنای تفاوت در ارقام واریزی برای معلمان چیست.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد: بر اساس آنچه تحقیق کرده‌ایم با اجرای رتبه‌بندی معلمان به حقوق هر معلم بین یک تا 5 میلیون اضافه می‌شود که واریزی‌های امروز به‌صورت متفاوت بوده است.

منادی سفیدان تصریح کرد: برای ما که در کمیسیون آموزش مجلس تمام تلاش خود را برای تصویب این قانون به‌کار بستیم، خبر امروز بسیار خوشایند بود و قطعاً آموزش و پرورش با اجرای این قانون خوب متحول خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرهنگیان عزیز باید تا تعیین رتبه‌های خود کمی صبر به خرج دهند تا واریزی‌ها دقیق شود، گفت: این اول کار است و قطعاً آغاز هر اقدام بزرگی با کاستی‌هایی همراه است که در ادامه برطرف خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت یادآور شد: ما در به سرانجام رسیدن این قانون با بسیاری از آقایان مشکل داشتیم ولی تلاش شد با تدبیر، بسیاری از مخالفان اجرای این قانون، امروز به موافقان آن تبدیل شوند تا قانونی که وحشت خیلی‌ از آقایان را برانگیخته بود، امروز اجرا شود.

منادی سفیدان تصریح کرد: امیدوارم این مبالغ پرداختی مورد قبول فرهنگیان واقع شده باشد، گرچه ما اعتقاد داریم معلم به هیچ عنوان نباید دغدغه مالی داشته باشد تا با تمرکز کامل اقدام به تدریس کند و این قانون در همین راستا است.

اخباراقتصادجامعه
پربازدیدرتبه بندی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی