هدف جدید یحیی لو رفت / یک فوق ستاره جدید در راه است

به گزارش ساناپرس؛ پرسپولیس مدت‌ها برای جذب یک مهاجم خارجی تلاش کرد و در نهایت موفق شد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی را به خدمت بگیرد. با وجود جذب این بازیکن رزومه دار، دیدار مقابل ذوب آهن و ضعف شدید در خط حمله باعث شد تا یحیی گل محمدی به فکر جذب مهاجم خارجی دوم بیفتد و از مدیران باشگاه پرسپولیس بخواهد هرچه زودتر زمینه جذب مهاجم خارجی بعدی را فراهم کند.

موضوعی که با توجه به مصدومیت‌های پی در پی پاکدل و همچنین عملکرد ضعیف عبدی و تمیروف، کاملا منطقی است و پرسپولیس شدیدا نیاز به مهاجم دوم دارد. از بعد از بازی مقابل ذوب آهن گزینه‌های مختلف خارجی به پرسپولیس لینک شدند که یکی از آن‌ها میشل لاسوگا مهاجم بلند قامت آلمانی است.

این بازیکن ۳۰ ساله، ۱۱ بازی ملی در تیم زیر ۲۱ ساله‌های آلمان نیز انجام داده موفق به زدن ۴ گل و ۱ پاس گل در این تیم شده است.

لاسوگا سابقه بازی در تیم‌های مطرحی همچون‌هامبورگ، لیدزیونایتد، بایر لوکوزن، هرتا برلین و ولسبورگ را در کارنامه دارد. او در چند فصل اخیر در حوزه خلیج فارس بازی کرده و سابقه بازی در تیم‌های العربی و الخور قطر را در کارنامه دارد.

بهترین عملکرد او مربوط به حضورش در‌هامبورگ است که در ۱۳۸ بازی، ۴۹ گل به ثمر رساند. او ۸ سال پیش در‌هامبورگ توانست رکورد یک هت تریک در ۸ دقیقه را مقابل نورنبرگ ثبت کند.

با این حال این مهاجم کارنامه دار با وجود تایید از سوی کادرفنی پرسپولیس و داشتن قیمت مناسب نمی‌تواند به فوتبال ایران بیاید. بر اساس آیین نامه جذب بازیکن خارجی، بازیکنان لیگ‌های آسیایی برای پیوستن به تیم‌های ایرانی باید دو شرط را رعایت کنند. شرط اول حضور در 8 بازی یک فصل در ترکیب تیمشان است.

و شرط دوم این است که تیمش بین ۶ تیم اول لیگ قرار گرفته باشد. الخور به عنوان آخرین تیم لاسوگا در جدول لیگ قطر آخر شد و به این ترتیب حضور این بازیکن در ایران منتفی خواهد بود.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی