برای لاغری ناشتا چه بخوریم ؟

2 دیدگاه

برای لاغری ناشتا چه بخوریم ؟ شاید این مورد برای شما هم سوال شده باشد و بخواهید بدانید وقتی بیدار میشوید باید چه بخورید تا وزن کم کنید.

در این پست پاسخ این سوال را میدهیم و چندین مواد غذایی چربی سوز را معرفی خواهیم کرد.

برای کاهش وزن صبح ها بدون ناشتا چه بخوریم؟

طبق نظر سنجی سایت فیت شو برخی افراد به طور کلی صبحانه را حذف می کنند که البته 100 درصد اشتباه است.

توصیه های کلی در این زمینه مصرف آبلیمو، عسل، آب کرفس، آب سیب، آب انار، شربت ککشیر، آب پرتقال و … است که البته مصرف نوشیدنی های قلیایی تاثیر بیشتری در کاهش وزن دارد.

سعی کنید استفاده از آب لیمو نیم ساعت قبل از صبحانه را در اولویت قرار دهید، یک قاشق آب لیمو در یک لیوان آب ولرم نه تنها برای کاهش وزن، بلکه برای یبوست نیز مفید است.

استفاده از این معجون فوق العاده چندین اثر مهم دارد:

  • جذب آهن را افزایش می دهد.
  • سرعت ​​متابولیسم بدن را افزایش می دهد. (طبق تحقیقات سایت رژیم غذایی فیت شو هرچه متابولیسم بالاتر باشد سریع تر لاغر میشوید.)
  • باعث افزایش یون سیترات در بدن می شود که در نتیجه مصرف کننده به هیچ وجه دچار سنگ کلیه نمی شود.
  • بدن را شاد می کند و پوست را تمیز می کند. برای رسیدن به هدف، مهم است که ثابت قدم باشید و احساسی تصمیم نگیرید.

مواد غذایی چربی سوز

بهترین نوشیدنی برای از بین بردن شکم و پهلو

توصیه می کنم برای لاغری شکم و پهلو از یک رژیم کم کالری و 1 ساعت ورزش روزانه پیروی کنید. یک فنجان آب گریپ فروت را با ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب مخلوط کرده و با عسل شیرین کنید.

بهتر است 3 بار در روز به مدت دو هفته استفاده شود. این نوشیدنی لاغری را نیم ساعت قبل از صبحانه، نیم ساعت قبل از ناهار و 30 دقیقه قبل از خواب میل کنید تا در کمترین زمان تاثیر آن را ببینید.

توجه: اگر میخواهید علاوه بر این نوشیدنی با یک رژیم غذایی کامل برای لاغری آشنا شوید، عبارت ” رژیم غذایی فیت شو ” را در گوگل سرچ کنید و به سایت اول مراجعه کنید.

جو دوسر با آب (اوتمیل)

می توانید جوشانده بلغور جو دوسر را با آب درست کنید. کافی است چند قاشق جو دوسر را در ظرفی بریزید و 3 برابر آب اضافه کنید.

این نوشیدنی سرشار از فیبر است که به سرعت معده شما را پر می کند و در طولانی مدت از احساس گرسنگی جلوگیری می کند.

غذاهای حاوی فیبر چربی های چسبیده به دیواره روده را از بین می برد و راه را برای جذب مواد مغذی لازم و ضروری باز می کند. همچنین هضم غذا را بهبود می بخشد.

جو دوسر حاوی لسیتین است، لسیتین یکی از کربوهیدرات های پیچیده است که خاصیت سم زدایی دارد.

این ماده نه تنها هضم غذا را تسهیل می کند، بلکه از تجمع چربی در بدن نیز جلوگیری می کند. علاوه بر همه اینها، ترکیب بلغور جو و آب یکی از بهترین دیورتیک های طبیعی به حساب می آید که آب اضافی را از بدن شما خارج کرده و در نهایت به کاهش وزن کمک می کند.

آلوئه ورا با آب لیمو

آلوئه ورا را بیشتر به خاطر خواص ضد سوختگی و ضد التهابی می شناسیم، از طرفی لیمو حاوی ویتامین C نیز هست که عملکرد سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد و در نتیجه بر سلامت کل بدن تاثیر مثبت می گذارد.

علاوه بر خواص فوق العاده هر یک از آنها، این دو ماده در کنار هم می توانند به کاهش وزن کمک کنند.

بهترین غذاهای چربی سوز برای مصرف ناشتا

بهترین غذاهای چربی سوز برای مصرف ناشتا

در این بخش به شما میگوییم از کدام مواد غذایی در صبح به صورت ناشتا استفاده کنید. شما میتوانید از هر کدام یک از این مواد غذایی استفاده کنید.

یک سیب

سیب نه تنها از شما در برابر بیماری ها محافظت می کند، بلکه وزن شما را نیز کاهش می دهد به شرطی که آن را با معده خالی بخورید.

همچنین ممکن است تعجب کنید که چرا خوردن یک سیب با معده خالی چنین تأثیری بر بدن دارد. دلیل آن واضح است، سیب حاوی مقدار زیادی فیبر است، فیبر همچنین شامل پکتین است.

پکتین به عنوان یک فیبر طبیعی باعث افزایش دفع مواد زائد از روده و در نتیجه کاهش خطر بیماری های مربوط به دستگاه گوارش می شود و به دلیل ارتباط با چربی ها و دفع آنها باعث کاهش بیماری های قلبی عروقی و در نتیجه کاهش وزن را کاهش می دهد.

طبق تحقیقات سایت فیت شو با خوردن یک سیب با معده خالی برای مدت طولانی احساس سیری می کنید و در نتیجه از خوردن غذاهای ناسالم و غذاهای پرکالری و چرب خودداری می کنید.

توجه: اگر به سیب علاقه دارید میتوانید عبارت “رژیم سیب فیت شو” را در گوگل سرچ کنید و به سایت اول مراجعه کنید تا با یک نمونه رژیم سیب آشنا شوید.

بادام ها

یک ترفند رایج برای سلامتی خوردن یک مشت بادام در صبح است. این عادت سالم نه تنها قدرت و بهره وری ذهن ما را افزایش می دهد، بلکه، طبق تحقیقات اخیر فیت شو ، به کاهش وزن نیز کمک می کند.

مطالعات نشان می دهد افرادی که روز خود را با بادام شروع می کنند و از رژیم غذایی کم کربوهیدرات پیروی می کنند در مدت 6 ماه 7 درصد بیشتر از افرادی که از همان رژیم غذایی پیروی می کنند اما بادام نمی خورند، وزن کم می کنند.

نکته ای که هنگام استفاده از بادام باید به خاطر بسپارید این است: پوست بادام حاوی تانن است، ماده ای که مانع از جذب مواد مغذی در بدن می شود.

بنابراین پیشنهاد ما این است که بادام را یک شب در یک لیوان آب بریزید و صبح به راحتی پوست آن را بگیرید و سپس مصرف کنید.

نتیجه گیری

در این پست سعی کردیم پاسخ سوال مهم برای لاغری ناشتا چه بخوریم ؟ را بدهیم. امیدواریم شما هم پاسخ خود را گرفته باشید.

اگر هر سوالی در مورد رژیم غذایی و لاغری دارید میتوانید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

منبع : Fitsho.co

رژیم و تندرستی
 

2 دیدگاه.

  • من هرچی میخورم لاغر نمیشم حتی چیزی نخوردن ناشتا رو هم تست کردم
    خسته شدم بخدا اخه چرا نمیشه
    یکی ایده ای نداره که چرا اینطوریم ؟؟؟

  • مهدی
    2022-07-21 01:04

    سلام بنظر من شما کالری زیادی مصرف میکنید اگر میزان کالری رو منفی کنید وزن کم میشه.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی