سبقت تلخ زنان از مردان!

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی نسبت به پیشی گرفتن کم تحرکی زنان نسبت به مردان هشدار داد و گفت: وظیفه همه نهادها و سازمان‌ها این است که به ورزش زنان توجه ویژه‌تری داشته باشند.

به گزارش ایسنا، افشین ملایی در آیین رونمایی از لیگ «ایروبیک ایرانیان» با بیان اینکه بانوان در کم‌تحرکی گوی سبقت را از آقایان ربوده اند، اظهار کرد: چرا ورزش در بین بانوان از توسعه قابل قبولی برخوردار نیست؟ این پرسشی است که باید مسئولان ارشد ورزش کشور به آن توجه و برایش پاسخ درستی پیدا کنند.

ملایی ادامه داد: فدراسیون ورزش‌های همگانی وظیفه خود می داند که زمینه را برای مشارکت بانوان فراهم کند، متاسفانه اکثر فدراسیون ها فقط به فکر ورزش قهرمانی هستند و هیچ توجهی به ورزش همگانی و عمومی ندارند و به همین دلیل باید تلاش کنیم تا این نقیصه برطرف شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به اینکه فدراسیون متبوعش تنها فدراسیونی است که برای رفع کم تحرکی برنامه دارد، عنوان کرد: با تمام توان در این مسیر حرکت خواهیم کرد و به عنوان مجموعه‌ای منحصر به فرد برای گروه های مختلف جمعیتی برنامه مربوطه تعریف شده است.

ملایی افزود: فدراسیون ورزش‌های همگانی بعد از دوران کرونا تصمیم گرفت که ظرفیت درونی انجمن‌ها را فعال و هر انجمن با کمیته‌های متناظرش همانند یک فدراسیون به منظور رفع کم تحرکی مخاطبان بالقوه و بالفعل عمل کند.

وی با اشاره به اینکه لیگ ایروبیک بانوان آغازی برای انجمن «ایروبیک و استپ» برای مواجهه فعال و ساختارمند با مسئله کم تحرکی بانوان است که باید جامعه مخاطبان آن رصد و بر جمیعت بانوان ورزشکار ایروبیک پس از لیگ اضافه شوند، عنوان کرد: برای برند شدن یک رویداد چند سال زمان نیاز و ثبات شرط اصلی تداوم هر رویدادی است، بنابراین در صورتی که تمرکز انجمن ایروبیک معطوف به افزایش جامعه مخاطبان خود باشد در آینده‌ای نه چندان دور با حمایت فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان تبدیل به یک فدراسیون خواهد شد.

انتهای پیام

اخبارسبک زندگیویژه متاهلین‌(بهداشت و خانواده)
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی