خواص جادویی بخار سرد برای پوست صورت

هر کسی دوست دارد همیشه زیبا و جوان بماند. همه انسان ها زیبایی را دوست دارند و هیچ کس دوست ندارد چهره اش خیلی زود پیر شود. پیر شدن پوست صورت یکی از مواردی است که سن ما را بیش از آن چه هست نشان می دهد. اما پس از گذر از سن سی و چهل سال به تدریج نمودهای پیری دیده می شوند. چروک افتادن دور چشم ها و دور لب ها و حتی در قسمت های میانی پیشانی که خیلی ها پس از پا به سن گذاشتن تجربه می کنند. اما مراقبت از پوست باعث می شوند که پوست ما پیر نشود و یا خیلی دیرتر پیر شود. یکی از کارهای مهمی که برای مراقبت از پوست باید انجام دهیم آبرسانی کردن آن است. آبرسانی یا هیدراته کردن پوست این روزها زیاد به کار می رود. و معنی آن تامین رطوبت کافی برای پوست است. که این کار باعث می شود که پوست شاداب و سرحال شود. آبرسانی کردن به موقع و خوب مانع از پیری پوست می شود و سرعت پیری را کند تر می کند. محصولات زیادی تحت عنوان آبرسان ها در بازار وجود دارند. انواع کرم و لوسیون و… که کارشان تزریق رطوبت تا عمق زیرین پوست و هیدراته کردن عمیق پوست است. اما در این مطلب می خواهیم یکی از بهترین روش های آبرسانی را به شما معرفی کنیم و آن هم استفاده از بخار سرد است. بله بخار سرد شده بهترین چیزی است که می تواند پوست شما را هیدراته کند. تنها به کمک یک دستگاه بخور سرد می توانید سال ها پوست خود را آبرسانی کنید. این روش هم ساده و هم بسیار بی ضرر است. و هم شما را از خرید محصولات زیاد با عنوان آبرسان راحت می کند. اما این روش به غیر از آبرسانی فواید زیاد دیگری هم دارد که معرفی خواهیم کرد.

این روش سالم ترین و بدون ضرر ترین روشی است که برای آبرسانی کردن پوست وجود دارد. تنها همان چیزی که پوست می خواهد یعنی آب وارد پوست می شود. و چیزی که این روش را منحصر به فرد می کند این است که آب در زمان بخار شدن تصفیه می شود. آب مقطر و سالم وارد پوست شده و پوست را مرطوب می کند. در صورتی که در محصولات آبرسانی شیمیایی و صنعتی ترکیبات شیمیایی مضری هم وجود دارد. این محصولات گرچه پوست را هیدراته می کنند و فوایدی دارند اما در آن ها مضراتی نیز دیده می شود. به طور مثال ترکیبات نگهدارنده ای که دارند ممکن است آسیب هایی را به پوست شما وارد کند. این ترکیبات در دراز مدت ممکن است خودشان آسیب هایی به پوست صورت وارد کنند. توصیه ما این است که تا جایی که می شود از بی خطر ترین و سالم ترین روش ها برای مراقبت کردن از پوست حساس صورت خود استفاده کنید. این کرم ها نیز عالی هستند اما اولویت را با روش هایی مثل بخور سرد بگذارید. روش هایی که هیچ آسیبی به پوست صورت شما وارد نخواهند کرد. روش هایی که به سادگی هم می توانید در خانه و بدون کمک هیچ کس دیگری انجامشان بدهید.

روش بخار سرد گرفتن برای پوست باعث پاکسازی خیلی عالی می شود. بدین صورت که بخار وارد پوست می شود. و بخار و آلودگی های جذب شده پوست خارج می شوند. یعنی یک پاکسازی عالی و ساده که سموم را از پوست خارج می کند. بدون این که پوست شما اذیت و آزاری ببیند از شر این آلودگی ها راحت می شود. این آلودگی ها در طول روز توسط منافذ پوست ممکن است به ان وارد شوند. گرد و خاک و آلودگی ها و چربی های ها بخشی از این آلودگی ها هستند. هم چنین بقایای آرایش و کرمهایی که استفاده می کنیم گاها باعث مسدود شدن پوست می شوند. این مواد مضر و اضافی در روش بخار سرد گرفتن از پوست بیرون می آیند. به همین خاطر پس از این روش پوست به خوبی سبک می شود.

اگر می خواهید پوستی همیشه صاف داشته باشید و هرگز جوش های پوستی را تجربه نکنید همیشه بخور سرد بگیرید. این روش پوست را سبک می کند و منافذ بسته شده را باز می کند. به همین خاطر باعث می شود که پوست بتواند بهتر تنفس کند. این تنفس خوب مانع از بروز مشکلاتی مثل پیدایش جوش های سر سفید در پوست می شود. جوش هایی که به خصوص خانم ها زیاد تجربه اش می کنند. و یکی از دلایل اصلی اش هم آرایش کردن است. که به تدریج باعث می شود منافذ پوست بسته شوند. پوست نتواند نفس بکشد و جوش ها در پوست ظاهر شوند. کسانی که از روش بخور سرد برای پوستشان استفاده می کنند کمتر از دیگران جوش های سر سفید را مشاهده خواهند کرد.

این روش هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر روش های مراقبت از پوست دارد. چرا که تنها با یک بار خرید این دستگاه ها تا سال ها می توانید از پوست خود مراقبت کنید. تمامی موارد مهم برای پوست چون آبرسانی و پاکسازی و… همه با هم انجام می شود. نیازی نیست تا برای این همه روش مراقبتی زمانی دیگر صرف کنید. بخار یعنی آب مقطر تصفیه شده خنکی که از دستگاه بیرون می آید بر پوست می نشیند و سپس وارد آن می شود. پوست را به خوبی تصفیه می کند. سموم را بیرون می آورد و پوست را عاری از آلودگی ها می کند. هم چنین آبرسانی را به حد اعلا انجام می دهد. آن چنان عالی و آن چنان بی خطر که هیچ کرم و لوسیونی نمی تواند به این حد پوست را آبرسانی و مرطوب کند. این روش توسط متخصصین پوست و مو و زیبایی برای مراقبت از پوست توصیه می شود. روشی قدیمی و سالم که همیشه به عنوان بهترین روش مراقبت از پوست و جوان سازی مطرح بوده است. شاید جالب باشد که بدانید این روزها در برخی مطب ها و کلینیک های جوان سازی از این روش برای جوان سازی پوست استفاده می شود. روشی که خودتان می توانید در خانه انجامش بدهید. بدون این که نیاز باشد هر بار هم هزینه زیادی برایش صرف کنید.

مد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی