کاغذ دیواری و شرایط نصب آن : فروشگاه دیوار دکور

از گذشته تا کنون برخی از افراد کاغذ دیواری را به جای رنگ آمیزی در نمای دکوراسیون داخلی ساختمان انتخاب می نمایند. همواره این نوع محصولات دیوارپوش علاقه مندان خاص خود را حفظ نموده و متناسب با موقعیت های مختلف از طرح های متنوعی استفاده می نمایند. با توجه به اینکه کاغذ دیواری نصب سریع و آسانی دارد.

افراد با هرگونه سلیقه و دیدگاهی می توانند جهت تزئین دکوراسیون داخلی از مزایای پوستر و یا کاغذ دیواری در طرح های متنوع و جذاب بهره مند گردند. در گذشته تنها کاغذهای دیواری طرح ساده، گلدار و بافت دار مرسوم بود ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی دستگاه های چاپ، روز به روز بر تنوع سبک طراحی و چاپ محصولات دیوارپوش در سطح بازار جهانی می باشیم. اگر به دنبال روش مناسبی در طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی و هر یک از اتاق ها می باشید، به شما نصب کاغذ دیواری را پیشنهاد می کنم. همانطور که از ابتدای متن بدان اشاره نمودیم، خوشبختانه بیش از گذشته شاهد عرضۀ محصولات دیوارپوش در طرح های متنوع می باشیم که در این صورت به افراد آزادی انتخاب بیشتری می دهد.

فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ توزیع تجهیزات دکوراسیون داخلی راه اندازی شده است و توانسته اند در لیست محصولات فروشگاه، انواع دیوارپوش کاغذ دیواری و پوستر را تأمین و عرضه نمایند. این مجموعۀ معتبر متناسب با نیاز بازار، محصولاتی با کیفیت تأمین و عرضه می نمایند. بدیهی است افراد راحت تر می توانند متناسب با کاربری که فضاهای مختلف دارند، کاغذ دیواری با طرح مناسب خریداری نمایند. با توجه به اینکه گفته می شود: “نصب کاغذ دیواری کار آسانی می باشد” ولی این چنین نیست. چرا که اجرای نصب محصولات دیوارپوش طی چند مرحله صورت می پذیرد و رعایت هر یک از آنها کاری لازم و ضروری به شمار می رود.

نکات اساس در فرآیند نصب کاغذ دیواری

در ابتدا می بایست پیش از نصب دیوارپوش، در صورت نمناک بودن سطوح دیوار، این مشکل مرتفع گردد و سپس نیاز به یکدست نمودن سطوح می باشد. عدم توجه به این مسئله و رعایت نکات اصلی در فرآیند زیرسازی، نتیجۀ کار نصب کاغذ دیواری را می تواند با با مشکل رو به رو سازد. معمولاً جهت انجام این پروسه از مواد پرایمر بهره گرفته می شود که پس از تمیز کردن سطوح بر روی دیوار مالیده و با هدف جذب سریع چسب بر روی سطوح گچی به کار برده می شود. از دیگر مزایای استفاده از پرایمر در این پروسه، می توان بدین اشاره نمود که هنگام جدا کردن کاغذ دیواری، بدون اینکه سطح دیوار تخریب گردد، این اتفاق صورت می پذیرد.

نکات متعددی در خصوص نصب محصولات دیوارپوش نهفته می باشد. لذا افراد مبتدی در این کار، ممکن است آگاهی کافی نسبت به این مسائل نداشته و نتیجۀ کار را به خوبی یک نصاب حرفه ای انجام ندهند. به دلیل تقاضای بالای افراد برای داشتن دکوراسیون داخلی با دیوارپوش، انتخاب پوستر و کیفیت نصب آن بر روی نظر و دیدگاه بینندگان تأثیرگذار می باشد. به طور کلی جهت نصب پوستر و کاغذ دیواری از ابزارآلات مخصوص همچون کاردک، کاتر، غلتک نقاشی، قلموی بزرگ و کوچک، برس مخصوص، چسب مخصوص، چسب چوب، خط کش، چهار پایه و یا نردبان استفاده می گردد.

 کاغذدیواری

شیوۀ برش دادن و نصب کاغذ دیواری

همانطور که از آن آگاه می باشید تولید و فروش کاغذ دیواری به صورت رولی در قواره های مختلف صورت می گیرد. بدین ترتیب یک نصاب حرفه ای در ابعاد طول و عرض دیوار مورد نظر را اندازه گیری می کند و سپس متناسب با مساحت دیوار و یا سقف اقدام به خرید کاغذ دیواری می نمایند. در ابتدا کاغذ دیواری بر روی میز کار قرار گرفته می شود و سپس حدود 10 سانت از اول قواره بلندتر رول دیوارپوش را برش می دهند که البته بر اساس ارتفاع دیوار این پروسه صورت می پذیرد. چرا که در نظر گرفتن این ابعاد با هدف همسان سازی دیوارپوش از قسمت بالا و پایین می باشد و به نوعی یک نصاب حرفه ای همان ابتدا مقدار پِرتی یک کار را در نظر می گیرند.

می بایست هر ردیف از رول کاغذ دیواری را بر روی سطوح دیوار به صورت جداگانه در کنار یکدیگر نصب نمود. چرا که ممکن است نصب هر رول طول بکشد و این مسئله باعث خشک شدن چسب گردد. ضمن آنکه برخی از انواع کاغذ دیواری دارای طرح های پیوسته هستند که در این صورت می بایست با دقت بیشتری رول ها را انتخاب نموده و در کنار یکدیگر نصب نمائید و در نظر گرفتن میزان پِرتی برای چنین قواره هایی بر روی نتیجۀ کار تأثیرگذار می باشد. به طور کلی فوت کوزه گری متعددی در حوزۀ نصب کاغذ دیواری و دیگر محصولات دیوارپوش وجود دارد. در همین راستا پیشنهاد می کنم با کارشناسان فروش مجموعۀ دیوار دکور تماس حاصل نموده و مشورت فرمائید.

فنون اصلی نصب محصولات دیوارپوش

یکی از موارد مهم و اساسی که پیش از فرآیند نصب کاغذ دیواری می بایست در نظر گرفته شود، قطع نمودن کنتور برق و باز نمودن کلید پریزها و دیگر تجهیزات برقی موجود در دکوراسیون می باشد. ضمن آنکه وسایل منزل بایستی با فاصلۀ یک و نیم متری از دیوار جمع شوند که نصاب به سهولت بتواند با قرار دادن چهارپایه و یا نردبان پروسۀ نصب دیوارپوش را انجام دهند. فرد با استفاده از قلمو و یا غلتک نقاشی می تواند رول های کاغذ دیواری را بر روی سطوح دیوار هدایت نماید و به نحوی چسب را به صورت یکنواخت بر روی دیوار پخش نمایند. در نهایت پوستر بر روی دیوار به صورت یکدست و بدون حباب نصب می گردد. نصاب بایستی توجه داشته باشد که هر یک از لبه های قواره کاغذ دیواری به صورت صحیح در کنار یکدیگر قرار گرفته شوند و درز میان لبه ها به صورت کامل پوشانده شود.

سفارش خرید و نصب انواع کاغذ دیواری

جهت نصب کاغذ دیواری می توانید از تخصص و تجربیات فروشگاه دیوار دکور بهره گیرید. این مجموعۀ معتبر سال های متوالی است که با تلاش فراوان توانسته محصولاتی با کیفیت در دسترس انتخاب مشتریان گرامی قرار دهند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به سهولت می توانید مدل های مختلف محصولات دیوارپوش را ملاحظه نموده و سپس افراد راحت تر می توانند کاغذ دیواری مورد پسند خود را انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمایند. این مجموعۀ معتبر همچنین خدمات نصب محصولات دیوارپوش خریداری شده توسط مشتریان را انجام می دهند. در نتیجه با بهره گیری از نیروی متخصص فنی با رعایت نکات و اصول اولیه پروسۀ نصب را اجرا می کنند.

کاغذ دیواری

نکات متعددی در حوزۀ انتخاب و نصب کاغذ دیواری وجود دارد. در نتیجه پیش از اقدام به خرید محصولات دیوارپوش می توانید با افراد متخصص در این حوزه مشورت نمائید. بایستی به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید که انتخاب نوع پوستر و کاغذ دیواری بر روی زیبایی و جلوۀ بصری دکوراسیون داخلی منزل و یا یک محیط اداری و تجاری تأثیرگذار می باشد. به همین دلیل خیلی از افراد متقاضی خرید کاغذ دیواری سه بعدی در فضای دکوراسیون سالن پذیرایی، راهرو و اتاق ها می باشند. در حال حاضر به صورت اختصاصی می توان از کاغذ دیواری طرح کودکانه جهت تزئین دکوراسیون اتاق خردسالان و فرزندان خود استفاده نمائید. جهت سفارش اینترنتی کاغذ دیواری می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و از میان محصولات، بهترین کاغذ دیواری را با قیمت ارزان سفارش دهید.

https://divardecor.com/

دکوراسیون
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی