معرفی بازیگران سریال یاغی / عکس+نقش+بیوگرافی

سریال یاغی یکی از سریال‌های نمایش خانگی است که در فیلیمو به صورت اختصاصی پخش می‌شود. یاغی به کارگردانی محمد کارت و با نقش آفرینی بازیگران سرشناس سینما و تئائر کشور ساخته شده است. افرادی که به فیلم و سریال‌های نمایش خانگی علاقه‌مند هستند حتما در مورد این سریال اطلاعات زیادی دارند. در این مقاله از سایت سانا پرس قصد داریم تا به معرفی این سریال و بازیگران آن بپردازیم.

معرفی بازیگران سریال جیران / عکس+نقش+بیوگرافی

آشنایی کلی با سریال یاغی

یاغی نام عنوان سریال نمایش خانگی ایرانی است که به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 تولید شده است. ژانر این سریال خانوادگی و اجتماعی است که به سفارش اختصاصی پلتفرم فیلیمو تولید و منتشر شده است. سه نویسنده مطرح این سریال شامل محمد کارت، پدرام پورامیری و حسین امیری دوماری هستند. اولین قسمت این سریال ساعت 8 صبح 29 اردیبهشت 1401 در فیلیمو به صورت اختصاصی منتشر شد. مخاطبان با داشتن اشتراک می‌توانند از پلفترم فیلیمو این سریال هیجان انگیز را مشاهده کنند.

خلاصه داستان سریال یاغی

وجود بازیگران مطرح سرشناس زیادی که در این سریال حضور دارد باعث جذابیت سریال یاغی شده است. از داستان این سریال می‌توان به وجود درام پرفراز و نشیب اشاره کرد. سریال یاغی روایت‌گر سفر یک قهرمان است که شخصیت‌های متنوع زیادی از طبقات مختلف جامعه با وی همراه می‌شوند و با اتفاقاتی که رخ می‌دهد در برخی از مواقع برای این قهرمان به عنوان یک سد شناخته می‌شوند. یاغی باید بتواند از مرز درد و خستگی عبور کند. این کشتی گیر جوان و نابغه توسط حمایت‌های مالی از سوی یک مرد با رویای ثروتمند شدن مواجه می‌شود.

بازیگران سریال یاغی چه کسانی هستند

همان‌طور که در مقدمه به آن اشاره شد، سریال یاغی دارای بازیگران مطرح زیادی است که باعث محبوبیت آن در بین بینندگان شده است. در این سریال چهره‌های معروف سینما و تئاتر به چشم می‌خورد که از مهم‌ترین شخصیت‌های سریال فیلم می‌توان به امیررضا دلاوری، نیکی کریمی، مه لقا باقری، عباس جمشیدی پور، جواد خواجوی، بهرام ابراهیمی، علی شادمان، پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، مه لقا باقری، مهدی حسینی نیا و امیر جعفری اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال یاغی

حال که با بازیگران مطرح سریال یاغی آشنا شدید، بهتر است در مورد نقش و بیوگرافی‌ آنها اطلاعات خود را تکمیل کنید:

  • پارسا پیروزفر

وی متولد 22 شهریور ماه 1351 در تهران است که تحصیلات لیسانس نقاشی از دانشگاه تهران دارد. شروع تئاتر پیروزفر از 20 سالگی و در حدود سال 1371 بوده است. اولین فیلم حرفه‌ای پارسا با نقش آفرینی در سال 1373 در فیلم پری انجام شده است. پارسا پیروزفر متاهل است و در کشور کانادا زندگی می‌کند.

  • طناز طباطبایی

یکی از بازیگران زن مطرح سینمای ایران، طناز طباطبایی است. ولی متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران است. تحصیلات طباطبایی لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران است. شروع حرفه بازیگری این بازیگر محبوب، از 18 سالگی و با بازی در سریال جوانی بوده است. شهرت طناز طباطبایی در تلویزیون با سریال میوه ممنوعه شکل گرفت که در سال 1385 بر روی آنتن رفت. در حال حاضر طناز طباطبایی مجرد است و طبق گفته خودش، به نقاشی و گیتار بسیار علاقه‌مند است.

  • علی شادمان

از بازیگران جوان و خوش ذوق کشورمان، می‌توان به علی شادمان اشاره کرد. وی متولد 4 آذر 1375 در ایلام است. شادمان دارای تحصیلات لیسانس رشته کارگردانی است که شروع فعالیت وی در سال 1385 در فیلم میم مثل مادر بوده است. شهرت شادمان با سریال کیمیا آغاز شد. وی مجرد است و به عکاسی و رنگ‌ها علاقه دارد.

  • نیکی کریمی

نیکی کریمی متولد 19 آبان ماه 1350 در تهران است. وی دارای دیپلم رشته تجربی است که در زمان مدرسه با گروه تئاتر همکاری می‌کرد. شهرت نیکی کریمی با فیلم عروس در سال 1369 آغاز شد. نیکی کریمی در حال حاضر مجرد است و در کنار بازیگری به عکاسی و کارگردانی مشغول است.

  • امیر جعفری

امیر جعفری متولد 10 شهریور 1353 در تهران است. وی دارای تحصیلات لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد است. شروغ فعالیت حرفه‌ای وی از سال 1380 آغاز شد. وی در سال 1386 با ریما رامین فر ازدواج کرد که دارای یک پسر است. از علایق امیر جعفری می‌توان به علاقه زیادش به ورزش فوتبال و تیم استقلال اشاره کرد.

  • مه لقا باقری

باقری متولد 25 خرداد 1360 در تهران است. وی دارای فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. شروع فعالیت مه لقا از سال 1375 با تئاتر بوده است. شهرت باقری از سریال قهوه تلخ در سال 1388 شکل گرفت. ولی همسر جواد عزتی است و علاقه زیادی به سفر، مطالعه و ورزش دارد.

  • امیررضا دلاوری

دلاوری متولد 17 مرداد 1355 در تهران است. وی تحصیلات خود را تا دیپلم ادامه داد. شروع فعالیت دلاوری در 18 سالگی با تئاتر بوده است. شهرت وی در سال 1385 با سریال ما چند نفر آغاز شد. امیررضا دلاوری با الهام مرادی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام دیار است. وی به تار، سه تار و تمبک علاقه دارد.

 

  • ناهید مسلمی

متولد 25 آذر 1334 در تهران است. وی لیسانس زبان انگلیسی و تاریخ فرهنگ دارد. شروع فعالیت خانم مسلمی قبل از انقلاب و با تئاتر بوده است. شهرت وی در سریال شهرزاد شکل گرفت. وی متاهل است و 1 دختر دارد.

  • فرهاد اصلانی

متولد 18 خرداد 1345 در بیجار کردستان است. دیپمله بوده و دوره دید بازیگری است. اصلانی در سریال امام علی که در سال 1375 ساخته شد در نقش یزید بازی کرد و به شهرت رسید. وی متاهل است و یک دختر دارد. از ناگفته‌های فرهاد اصلانی می‌توان به آبی بودن وی اشاره کرد.

 

  • عباس جمشیدی فر

متولد 17 شهریور 1359 در تهران است. دارای تحصیلات لیسانس رشته تئاتر است که در سریال سه دونگ سه دونگ به شهرت رسید. وی جدا شده از فریبا امینیان است و به نویسندگی و رادیو بسیار علاقه‌مند است.

  • جواد خواجوی

خواجوی متولد 1371 در مشهد مقدس است. دانشجوی انصرافی رشته سینماست و فعالیت خود را با نویسندگی و کلیپ‌های صداگذاری در اینستاگرام آغاز کرد. شهرت وی مرتبط با خندوانه است که در حال حاضر مجرد بوده و از نویسندگان دیرین دیرین است.

سایر عوامل سریال یاغی

علاوه بر بازیگران معرفی شده در این مقاله، این سریال دارای عوامل زیادی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، تدوین: اسماعیل علیزاده، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: محمد کارت، مدیر صدابرداری: سعید زند، مدیر تولید: مسعود زمانی، جانشین مدیر تولید: میلاد مولازاده، موسیقی: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح گریم: محسن دارسنج، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، مدیربرنامه‌ ریزی: وحید کاشی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، طراح جلوه‌ های ویژه رایانه‌ای: امین پهلوان‌ زاده، دستیار اول فیلمبردار: هومن خلیلی اشاره کرد.

معرفی بازیگران سریال جیران / عکس+نقش+بیوگرافی

بازیگران و هنرمندان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی