آموزش ست کردن انواع کفش‌ کتانی با لباس‌های مختلف

کفش‌های کتانی به خاطر راحتی زیادی که دارند مورد توجه بسیاری از افراد به ویژه آقایان و خانم‌ها قرار دارند. کفش‌های کتانی قابل ست کردن با انواع لباس‌های روز هستند، لذا افراد برای این که بتوانند جذابیت استایل خود را افزایش دهند نیاز به یادگیری شیوه ست کردن کفش با انواع لباس‌ها را دارند. در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم، چگونه انواع کفش‌های کتانی را با لباس‌های تابستانه و زمستانه خود ست کنید. در صورت تمایل پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

شیوه ست کردن انواع مدل‌های کفش کتانی با لباس‌های مختلف

شیوه ست کردن کفش‌ کتانی بسیار مهم است و یادگیری آن باعث می‌شود تا بتوانید کفش خریداری شده را با انواع لباس‌های خود به شکل کامل ست کنید. در این بخش به مهم‌ترین لباس‌هایی که با کفش کتانی قابل ست شدن هستند می‌پردازیم:

کفش کتانی و دامن ماکسی

بسیاری از خانم‌ها تصور می‌کنند که نمی‌توان انواع کفش‌های کتانی را با لباس زنانه ظریف ست کرد، اما این تصور اشتباه است. کفش‌های کتانی به دلیل قابلیتی که دارند به راحتی با دامن ماکسی ست شده و باعث ایجاد یک ترکیب جذاب می‌شوند. برای ایجاد این ترکیب کافی است از یک دامن ماکسی که قد آن در بالای مچ پای شما قرار می‌گیرد استفاده کنید.

ترکیب کفش کتانی با دامن میدی و تاپ کراپ

اگر قصد سفر کردن دارید و می‌خواهید یک ست جذاب داشته باشید، بهتر است ترکیب کفش کتانی با دامن میدی و تاپ کراپ را در نظر داشته باشید. این ترکیب فوق‌العاده زیباست و باعث می‌شود تا بتوانید در میان مردم بدرخشید. استفاده از کفش کتانی سفید در این ست بسیار جذاب است و باعث افزایش زیبایی استایل شما خواهد شد. اگر قصد سفر به کشور و شهرهای سرد را دارید بهتر است از انواع کت‌های جین در این ست استفاده کنید.

ترکیب کفش کتانی با لگ

شاید جالب باشد که بدانید کفش کتانی و لگ هر دو به عنوان یک لباس ورزشی محسوب می‌شوند. ترکیب کردن این دو ترکیب باعث خواهد شد تا به راحتی قدم ورداشته و احساس راحتی زیادی داشته باشید. این ست مخصوص کسانی است که قصد دارند تا یک روز کامل پیاده روی کنند بدون آنکه خستگی بر بدن آنها غالب شود.

ست کردن کفش کتانی با شلوار چرم

اگر اهل توجه به مد و زیبایی باشید، می‌توانید از ترکیب کفش کتانی با شلوار چمر استفاده کنید. یکی از ترکیب‌های بی‌نظیری که بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه از آن استفاده می‌کنند، ست کردن کفش کتانی با شلوار چرم است. پوشیدن کفش کتانی این امکان را به شما می‌دهد که احساس راحتی زیادی داشته باشید. ترکیب کردن کفش کتانی با شلوار چرم بسیار محبوب است و سلبریتی‌های زیادی در جهان از این ترکیب استفاده می‌کنند.

ترکیب کفش کتانی و تیشرت‌های چاپی

تیشرت‌های چاپی از نوع طرح‌های امروزی هستند که در طرح و رنگ‌های مختلف قابل سفارش دادن هستند. ترکیب کردن کفش کتانی با تیشرت‌های چاپی، این امکان را به افراد می‌دهد که بتوانند متناسب با استایل خود از رنگ‌های مختلف استفاده کنند. در سال جدید استفاده از تیشرت‌های چاپی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است که این امر باعث می‌شود تا خانم‌های نسل جدید بتوانند از این ترکیب استفاده کنند. ترکیب رنگ کفش کتانی با تیشرت‌های چاپی از جمله مواردی است که بسیاری از خانم‌ها باید در انتخاب آن طبق سلیقه خود عمل کنند.

ترکیب کفش کتانی و شلوار گشاد

در فصل گرم سال اگر بخواهید احساس راحتی زیادی داشته باشید، بهتر است شلوار گشاد را انتخاب کنید. برای انتخاب شلوار گشاد باید به قد آن توجه داشته باشید لذا بهتر است جهت پوشیدن کفش کتانی، شلوار گشاد را کمی کوتاه‌تر از قد خود انتخاب کنید. ست کردن انواع اکسسوری مانند پابند در این ترکیب بسیار جذاب است چرا که کوتاه بودن شلوار گشاد این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید توجه افراد را به خود جلب کنید.

ست کردن کفش کتانی و شلوار جین

شلوارهای جین به دلیل نوع طراحی که دارند به نسبت مدل‌های دگیر از انواع کوپ راسته و تقریبا آزاد هستند. یکی از آیتم‌هایی که از آنها می‌توانید برای افزایش جذابیت خود استفاده کنید، این است که تیشرت‌های سایز بزرگ را با کفش کتانی و شلوار جین هماهنگ کنید. در صورتی که از رنگ‌های خاص استفاده می‌کنید، بهتر است انواع اکسسوری‌های طلایی و بزرگ را به نیز به استایل خود اضافه کنید.

هماهنگ کردن کفش کتانی و شلوارک

شاید سفر به کشورهای خارجی به عنوان یکی از جذاب‌ترین سفرهای هر فرد شناخته شود. برای این که بتوانید آزادی عمل بهتری در کشورهای خارجی داشته باشید و در عین حال از استایل جذابی برخوردار باشید، می‌توانید کفش کتانی را با شلوارک ست کنید. کفش کتانی به عنوان یک گزینه عالی برای سفر و تفریح است. این کار را می‌توانید با ترکیب کردن انواع تیشرت‌های نخی تکمیل کنید. در نظر گرفتن رنگ بندی مناسب نیز در این ست بسیار مهم است. به عنوان نمونه ترکیب تیشرت و کتانی سفید در کنار شلوارک جین می‌تواند ظاهر شما را بدون نقص نشان دهد.

ترکیب کفش کتونی و لباس جین

استفاده از ترکیب جین می‌تواند یک ترکیب فوق‌العاده شیک و بی‌نظیر در کنار کفش‌های کتانی باشد. از انواع شلوارهای جین که در مدل‌های مختلف در بازار وجود دارد می‌توانید برای افزایش جذابیت استایل خود استفاده کنید. ترکیب کفش کتانی و لباس جین یک ترکیب بسیار عالی است که برای تمام روزهای سال مناسب است.

ست کردن کفش کتانی با پلیور

کفش کتانی علاوه بر استفاده در روزهای گرم سال، برای روزهای سرد سال نیز مناسب است چرا که قابلیت ست شدن با انواع لباس‌های سرد سال را دارد. به عنوان نمونه می‌توانید انواع کفش‌های کتانی را با پلیورهای بافت و پالتوهای خود ست کنید. برای این کار کافی است ابتدا لباس زمستانی خود را پوشیده و از یک کفش کتانی متناسب با رنگ لباس خود استفاده کنید.

جمع بندی

شاید تا به امروز تصور می‌کردید که کفش‌های کتانی تنها قابلیت ست شدن با لباس‌های ورزشی و تیپ اسپرت را دارا هستند، اما امروز دانستید که می‌توانید به راحتی کفش‌های کتانی را با انواع لباس‌های خود ست کرده و از داشتن یک استایل فوق العاده زیبا لذت ببرید. نظر شما در مورد ترکیب کردن کفش کتانی با لباس‌های گفته شده چیست؟

مد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی