تحلیل قیمت بیت کوین: خطر تکرار سقوط سال ۲۰۱۸

تحلیل قیمت بیت کوین: خطر تکرار سقوط سال ۲۰۱۸ تحلیل قیمت بیت کوین: خطر تکرار سقوط سال ۲۰۱۸ – ارزدیجیتال

روند کلی بازار بیت کوین در ۶ هفته گذشته نزولی بوده است. اکنون قیمت در آستانه سقوط به زیر یک حمایت مهم قرار دارد که ممکن است ریزشی به بزرگی بازار نزولی سال ۲۰۱۸ را رقم بزند.

به گزارش کوین دسک، هم‌زمان با نزولی‌شدن بازار، قیمت بیت کوین به‌تازگی به زیر یک موج صعودی کوتاه‌مدت سقوط کرده است. این حرکت رو به پایین ممکن است در ادامه با سقوط بیت کوین تا سطح ۳۰٬۰۰۰ دلار همراه شود که کف بازه نوسانی قیمت در یک سال گذشته است.

بیت کوین در ماه‌های گذشته موفق به حفظ حمایت ۴۰٬۰۰۰ دلاری نشد و اکنون با اوج تاریخی ۶۹٬۰۰۰ دلاری خود فاصله‌ای ۴۷ درصدی دارد. از قدرت حرکت صعودی بلندمدت قیمت کاسته شده است و به همین خاطر می‌توان گفت روند صعودی امسال احتمالاً محدود و کم‌فروغ خواهد بود.

در نمای ۱ هفته‌ای بازار بیت کوین، خطر سقوط قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۱۰۰ هفته‌ای (سطح ۳۶٬۲۴۷ دلار) وجود دارد. بسته‌شدن کندل هفتگی زیر این میانگین متحرک برای دومین بار، ممکن است به سقوط قیمت تا سطح ۳۰٬۰۰۰ و پس از آن ۱۷٬۸۲۳ دلار منجر شود. چنین حرکتی به معنی سقوط تقریباً ۸۰ درصدی قیمت از اوج تاریخی اخیر است که از این نظر با بازار نزولی سال ۲۰۱۸ برابری خواهد کرد.

تحلیل قیمت بیت کوین: خطر تکرار سقوط سال ۲۰۱۸
نمودار قیمت بیت کوین؛ نمای ۱ هفته‌ای بازار «بیت کوین/ دلار».

ماه مه (اردیبهشت) در گذشته معمولاً یکی از دوره‌های خوب بازار سهام و ارزهای دیجیتال بوده و همین موضوع ممکن است خریداران را تا حدی به فعالیت در نزدیکی کف‌های قیمتی تشویق کند؛ هرچند که در حال حاضر معامله‌گران باور چندانی به تغییر روند نزولی اخیر ندارند.

اطلس ارزدیجیتال

موردی یافت نشد.

ارز دیجیتال
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی