ست کردن روسری با مانتو آجری

در این مقاله ست کردن انواع رنگ روسری با مانتو آجری را به طور دقیق برای شما عزیزان مطرح خواهیم کرد. احتمالا تا به حال برایتان پیش آمده که هنگام خرید مانتو به این موضوع فکر کرده اید که چه آیتم هایی را باید در نظر داشته باشید تا بتوانید استایل و ستی زیبا و جذاب را کنار هم فراهم کنید. هنگامی که به سمت خرید مانتوهایی می روید که رنگ هایی خنثی دارند مانند: مشکی، سفید، طوسی و … خیالتان راحت است که می توانید به راحتی ست هایی زیبا را جمع آوری کنید چرا که این رنگ ها با هر رنگی ترکیب می شوند و می توانند در کنار هر رنگی جذابیت داشته باشند.

اما برخی از خانم ها علاقه ی زیادی به استفاده از رنگ های روشن دارند مانند: آجری، قرمز، بنفش، زرد و … ست کردن استایل با این رنگ ها چندان کار ساده ای نیست و حتما باید به سراغ آیتم هایی بروید که با این رنگ ها همخوانی داشته باشند.

اما در این مقاله ما به شما کمک خواهیم کرد که به راحتی ست روسری با مانتو آجری را آموزش ببینید و سپس اقدام به خرید برای خود کنید و استایلی شیک و منحصر به فردی برای خود داشته باشید. در مقالات گذشته ست کردن مانتو سبز با شال و ست کردن شال با مانتو آبی را نیز به طور کامل توضیح داده ایم که می توانید برای مطالعه کلیک کنید و اطلاعات کامل و لازم را نیز به دست آورید.

روسری با مانتو آجری

زمانی که برای خرید مانتو اقدام می کنید باید یک سری نکات را هم رعایت کنید تا به راحتی بتوانید استایل های شیک را برای خود بسازید مثلا وقتی به خرید روسری و یا مانتو می روید هر آن چه که دید و خوشتان آمد با هر رنگی را خریداری نکنید بلکه توجه داشته باشید که آیا این لباسی که خریداری می کنید را می توانید با لباس هایی که دارید ست کنید. پس قبل از خرید حتما سری به کمد لباس هایتان بزنید که بعد از آن مجبور به خرید کفش و کیف و روسری و… نشوید و به بتوانید از آن چه دارید هم استفاده کنید.

روسری با مانتو آجری

روسری کرم با انواع مانتو آجری

رنگ کرم از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز به دست می آید که در دسته ی رنگ های سرد قرار دارد و طیف رنگی آن بسیار بالا است که شما می توانید با استفاده از روسری با رنگ های کرم، نخودی، شتری و… آن ها را با مانتو آجری خود به راحتی ست کنید و استایلی منحصر به فرد داشته باشید.

روسری با مانتو آجری

برای ست کردن استایل خود و خرید روسری بهتر است به رنگ پوستتان دقت داشته باشید و توجه کنید که آیا پوستی سرد دارید و یا گرم و سپس تصمیم به خرید شال و روسری بگیرید. برای شناخت گرم و سرد بودن پوستتان به رگ دستتان توجه داشته باشید که اگر رگ دستتان مایل به سبز بود پوست شما گرم و اگر آبی بود شما پوستی در رنگ های سرد دارید.

روسری با مانتو آجری

توجه داشته باشید که رنگ های کرم با پوست های گرم همخوانی بیشتری دارند و اگر پوست بدن و صورت شما در این دسته قرار دارد انتخاب روسری کرم می تواند به زیبایی و جذابیت استایل شما کمک کند.

مانتو آجری با روسری زرد یا خردلی

زرد و خردلی یکی از رنگ هایی هستند که می توانید در چهار فصل از آن ها استفاده کنید و ست هایی پر انرژی و زیبا را می توانید با استفاده از آن ها داشته باشید. رنگ زرد جزئء دسته ی رنگ های اصلی هست که خردلی یکی از زیر مجموعه های آن محسوب می شود و می توان گفت این رنگ ها مناسب هر رنگ پوستی هستند و شما با رنگ پوست سفید، گندمی، سبزه به راحتی می توانید از این ترکیب رنگ ها استفاده کنید.

روسری با مانتو آجری

رنگ آجری در مانتو یکی از محبوب ترین رنگ ها شناخته شده است و طرفداران زیادی دارد که می توانید این مانتو را به راحتی با روسری زرد و خردلی ست کنید و استایلی جذاب و شیک داشته باشید.

ست کردن مانتو آجری با روسری مشکی و سفید

سفید و مشکی در دسته ای از رنگ ها قرار دارند که به راحتی با هر رنگی می توانید آن ها را ست کنید و هارمونی جذابی بین لباس هایتان ایجاد کنید. البته دقت داشته باشید که سفید امکان دارد به برخی از پوست ها خیلی هم نخورد پس قبل از خرید رنگ پوست خود را در نظر داشته باشید تا انتخابی هوشمندانه و دقیق را انجام دهید. استفاده از رنگ های سفید و مشکی می توانید یک استایل خانمانه و فوق العاده را برای شما بسازد.

روسری با مانتو آجری

همخوانی رنگ آجری با روسری طوسی

یکی از آیتم های خرید روسری به رنگ طوسی این است که شما به راحتی می توانید آن را با رنگ مانتو آجری خود ست کنید. طوسی در دسته ی رنگ های خنثی قرار دارد که به راحتی می تواند در کنار رنگ های دیگر قرار بگیرد و استایلی جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد. شما می توانید با استفاده از مانتو آجری و شال و روسری طوسی روشن و یا تیره یک استایل منحصر به فرد و شیک داشته باشید.

روسری با مانتو آجری

خرید انواع روسری با مانتو آجری

قبل از خرید روسری و یا مانتو اول از همه توجه داشته باشید که آن ها را برای چه مکان و چه فصلی خریداری می کنید. اگر می خواهید روسری و مانتویی خریداری کنید که آن ها را در مراسمات رسمس استفاده کنید به دنبال خرید روسری مجلسی ابریشمی و یا ساتن بروید این روسری ها می توانند استایلی شیک و زیبا ر ا برای شما بسازند.

روسری با مانتو آجری

اگر به دنبال خرید مانتو آجری برای استفاده روزمره و مسافرت و خرید و تفریح هستید می توانید از روسری نخی و یا روسری طرح دار نیز استفاده کنید که استایلتان را هم شیک می کنند و هم مناسب برای این مکان ها می باشند.

برای خرید انواع روسری و شال می توانید به سایت فروشگاهی برند شال مد مراجعه کنید که انواع شال و روسری را می توانید با کیفیتی عالی و با قیمتی فوق العاده مناسب خریداری کنید. برند شال مد در سراسر ایران نمایندگی و شعبه دارد و شما می توانید در هر کجای ایران هستید خرید به صرفه و صد در صد شیک و با کیفیت داشته باشید.

ست کردن مانتو آجری

مد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی