شرایط احراز:

  • سابقه کار با قرارداد مشخص در بخش پشتیبانی پایانه های فروش
  • داشتن نیروی فنی آشنا به حوزه پرداخت های الکترونیک
  • دارای شخصیت حقوقی و شرکت ثبت شده معتبر برای فعالیت
  • دارا بودن دفتر مجهز مناسب در استان مورد درخواست
  • خوشنامی و داشتن حسن سابقه در صنعت پرداخت و الکترونیک

استان های مورد نیاز:

ردیف

نام استان

۱

تهران

۲

لرستان

۳

قزوین

۴

هرمزگان

۵

همدان

۶

سمنان

۷

مرکزی

۸

قم

۹

ایلام

۱۰

خوزستان

متقاضیان می بایست درخواست خود را حداکثر تا تاریخ ۲۲/۰۴/۱۴۰۰ به نشانی تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، برج طوبی، طبقه ۷، شرکت سایان کارت یا به نشانی پست الکترونیکی  info@sayancard.ir ارسال نمایند.

مدارک مورد نیاز:

۱- حسن سابقه کاری:

  • سابقه کار با قرارداد مشخص در بخش بازاریابی، نصب و پشتیبانی پایانه های فروش
  • خوشنامی و داشتن حسن سابقه در صنعت پرداخت و الکترونیک
  • اطلاعات قراردادهای جاری
  • سوابق قراردادی با سایر شرکت های PSP در حوزه فعالیت مشابه و متفاوت

۲- مشخصات دفتر نمایندگی:

  • دارابودن دفتر مجهز و مناسب در استان مورد درخواست(شامل متراژ، نوع مالکیت، امکانات دفتری)
  • آدرس دقیق به همراه نقشه دسترسی به محدوده های شهری در استان
  • تصاویر کامل از فضای محیطی، انبار نگهداری دستگاه و فضای بیرونی
  • مشخصات نیروهای پشتیبان به تفکیک شهرستان (شامل سابقه کار و تحصیلات)

۳-  سرمایه ای و مدارک حقوقی

  •  رزومه کامل شرکت
  •  آخرین تغییرات روزنامه رسمی / اساسنامه / آگهی آخرین تغییرات / مدارک هویتی صاحبان امضا

۴- سایر مدارک لازم

· تعداد پایانه های فروش تحت پشتیبانی در گذشته و حال استان

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت به آدرس https://sayancard.ir/?page_id=۵۵۹۱ مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، ساختمان طوبی، طبقه ۷، شرکت سایان کارت

کد پستی: ۱۴۶۶۷۹۳۸۳۱

تلفن: ۲۳۷۶۲۳۷۶-۰۲۱

۲۱۲۱