5 راهکار برای کاهش هزینه سفر به کیش

در این مطلب درباره 5 راهکار بسیار کاربردی و مفیدی صحبت می‌کنیم که می‌توانند هزینه سفر به کیش را کاهش دهند. همراه ما باشید.

وقتی تصمیم به سفر می‌گیریم، خیلی از ما اصلا سراغ کیش نمی‌رویم و این جزیره مرجانی زیبا در ذهنمان یک مقصد لوکس است که خیلی‌ها از پس هزینه‌های آن برنمی‌آیند. اما این تصور کاملا نادرست است. سفر ارزان به کیش به سادگی آب خوردن امکان‌پذیر است، به شرطی که برنامه‌ریزی هوشمندانه‌ای برای سفرتان داشته باشید و با نکاتی که هزینه سفر به کیش را کاهش می‌دهند آشنا باشید. در این مطلب درباره 5 راهکار بسیار کاربردی و مفیدی صحبت می‌کنیم که می‌توانند هزینه سفر به کیش را کاهش دهند. همراه ما باشید.

زمان سفرتان را هوشمندانه انتخاب کنید

اینکه دقیقا چه زمانی به کیش سفر می‌کنید، تاثیر بسیار زیادی بر هزینه سفرتان به این جزیره خواهد داشت. به‌عنوان یک قاعده کلی، در تعطیلات و وقتی بقیه مسافرت هستند سفر نروید. در چنین شرایطی با توجه به حجم بالای مسافران، قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل هم بسیار بالاست. در رابطه با زمان سفر به کیش حتما نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  • قیمت بلیط کیش در روزهای شنبه تا دوشنبه در مقایسه با سه‌شنبه تا جمعه ارزان‌تر است. در صورت امکان سفرتان را به این روزها موکول کنید.
  • به طور کلی، خیلی‌ها دوست دارند که قبل از ساعت تحویل اتاقشان در هتل (ساعت 14) در کیش باشند؛ به همین دلیل بلیط‌هایی که تاریخ آن‌ها صبح زود، آخر شب و عصر است، معمولا ارزان‌تر هستند.
  • از خرید بلیط‌ لحظه آخری کیش غافل نشوید. عضویت در خبرنامه سایت‌های فروش بلیط، به شما کمک می‌کند که از تخفیف ایرلاین‌ها و بلیط‌های لحظه آخری راحت‌تر اطلاع پیدا کنید.
  • پس از تعطیلات نوروز که اکثر افراد از سفر برمی‌گردند و ماه مهر که مدارس و دانشگاه‌ها باز می‌شوند، حجم سفر به کیش کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه آن، هزینه بلیط هواپیما و رزرو هتل کیش هم کاهش می‌یابد.

سفر ارزان به کیش

رزرو ارزانترین هتل های کیش

کیش جزیره هتل‌های گوناگون و متنوع است و برای هر سلیقه‌ای و هر بودجه‌ای گزینه‌های زیادی برای رزرو وجود دارد. با توجه به اینکه هزینه اقامت در هتل‌های 4 و 5 ستاره کیش بسیار بالاست، توصیه می‌کنیم که از این هتل‌ها صرف نظر کنید و سراغ هتل‌های 3 و 2 ستاره کیش یا سوئیت و هتل آپارتمان بروید.

البته در برخی ماه‌های گرم سال افراد کمی به کیش سفر می‌کنند و قیمت هتل‌های 4 و 5 ستاره کیش هم کاهش می‌یابد، می‌توانید این هتل‌ها را برای اقامت انتخاب کنید؛ البته به شرطی که روزها در هتل بمانید و شب‌ها به گشت‌وگذار در جزیره بپرداید. نکته بسیار مهم دیگری که در رابطه با رزرو هتل های کیش از فلای تودی باید مد نظر قرار دهید، نزدیکی به مرکز شهر و سواحل کیش است. در صورتی که بتوانید بخشی از مسیرها را پیاده طی کنید و کمتر تاکسی بگیرید، تا حد زیادی در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی خواهد شد.

رستوران های کیش را درست انتخاب کنید!

صرف غذا در رستوران های کیش معمولا هزینه‌بر است، به‌ویژه رستوران‌هایی که در آن‌‎ها غذاهای دریایی سرو می‌شود. همچنین، منوی رستوران‌هایی که موسیقی زنده در آن‌ها پخش می‌شود نیز گران‌تر است. به طور کلی، اگر در هتل آپارتمان‌هایی که به امکانات پخت و پز مجهز هستند اقامت داشته باشید و خودتان آشپزی کنید، هزینه صرف غذا در کیش کاهش چشمگیری خواهد داشت. البته قیمت مواد غذایی و میوه در کیش بسیار بالا است؛ حتی اگر از بازارهای محلی خرید کنید. اما به طور کلی، هزینه پخت غذا در مقایسه با غذاخوردن در رستوران کمتر است. آشپزخانه‌ها و کترینگ ‌های کیش نیز گزینه‌های مناسبی برای کاهش هزینه‌های غذاخوردن در کیش هستند.

به مراکز خرید ارزان کیش بروید

نمی‌شود به کیش رفت و بدون خرید و دست خالی برگشت. اما برای آنکه همه بودجه‌تان برای خریدکردن صرف نشود، حتما خرید از بازارهای محلی و مراکز خرید ارزان را اولویت قرار دهید و دور مراکز خرید و پاساژهای لوکس را خط بکشید. در کیش مراکز خرید زیادی وجود دارند که اجناس خود را با قیمت و کیفیت مناسب به خریداران عرضه می‌کنند. از میان مراکز خرید ارزان کیش می‌توان به بازار پانیذ، بازار ونوس، بازار زیتون، مجتمع تجاری مرجان و…. اشاره کرد. بازار شهر چین، بازار عرب‌ها و بازار ته‌لنجی از جمله بازارهای محلی جزیره کیش هستند. این بازارها گزینه بسیار مناسبی برای خرید خواروبار و مواد غذایی محسوب می‌شوند.

تفریحات رایگان کیش

تفریحات رایگان کیش را دریابید

هر چند کیش به تفریحات آبی‌اش معروف است و خیلی‌ها با هدف استفاده از این تفریحات به کیش سفر می‌کنند. این تفریحات در عین هیجان‌انگیز بودن، بسیار گران هستند. اگر بودجه زیادی برای سفر به کیش در اختیار ندارید، نگران نباشید؛ همچنان تفریحات زیادی وجود دارد که بدون پرداخت پول یا با صرف کمترین هزینه می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید و لحظات به‌یادماندنی و لذت‌بخشی را برای خود خلق کنید. به‌عنوان مثال، تعدادی از بهترین تفریحات کیش مانند جزیره لاک‌پشت‌ها، ساحل کلبه هور کیش، بازدید از درخت سبز کیش، نخلستان‌های کیش، تفریحات شبانه کیش و… رایگان است. کیش پارک و اسکله تفریحی هم زیاد دارد که بدون پرداخت یک ریال می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این، کیش دارای تعداد زیادی بنای تاریخی است که یا اصلا هزینه‌ای ندارند و یا اینکه هزینه ورودی‌شان بسیار کم است. آب‌انبار سنتی کیش، شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، روستای باغو، تهران قدیم کیش و… از جمله جاهای دیدنی کیش هستند که حتما باید از آن‌ها بازدید کنید.

با فلای تودی همیشه ارزان سفر می‌کنید

اگر چه رعایت نکات بالا تا حد زیادی هزینه‌های سفر به کیش را کاهش می‌دهد، اما اگر خرید بلیط هواپیما کیش یا رزرو هتل های کیش را از مراجع معتبری مثل فلای تودی خریداری کنید، سفر به کیش در هر روز و فصلی از سال ارزان خواهد بود. فلای تودی مرجع خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل، بهترین تجربه‌های سفر را برای شما به همراه دارد. برای مشاهده تقویم قیمتی بلیط هواپیما کیش همین حالا به سایت فلای تودی مراجعه کنید.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی