معرفی اپلیکیشن EnerGym؛ تناسب اندام در خانه

اگر از آن دسته افرادی هستید که ورزش در خانه را به رفتن به باشگاه‌های ورزشی متفاوت ترجیح می‌دهید، اپلیکیشن EnerGym، یکی از بهترین‌ها در میان اپلیکیشن‌های ورزشی است که می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. از آن‌جایی که برای ارتقای سلامت بدن، ورزش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، نباید طاقت‌فرسا و پرهزینه باشد. از همین رو با نصب اپلیکیشن EnerGym همراه با مربی‌های حرفه‌ای می‌توانید با خیال راحت و بدون هیچ هزینه‌ای، در خانه ورزش کنید و به تناسب اندام برسید.

ورزش برای سلامت جسم و همچنین روان انسان بسیار مفید و مهم است. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همچنین مشغله‌ی کاری، اکثر افراد از اضافه وزن یا نبود تناسب اندام خود ناراضی هستند. از همین رو می‌توانید با تهیه‌ی یک مت یوگا و چند وسیله‌ی ورزشی ساده برای خود انگیزه به وجود بیاورید و شروع به ورزش کردن کنید. ابتدا از قدم‌های کوچک شروع کرده و به مراتب آهسته آهسته شدتش را افزایش دهید.

قدم دیگری که می‌توانید در این مسیر بگیرید نصب کردن یک اپلیکیشن خوب مخصوص ورزش است که بتواند هدف‌تان را ثبت کرده و برای شما برنامه طراحی کند. اپلیکیشن EnerGym، با رابط کاربری ساده و دلنشین خود در این راه کمک بسیار زیادی به شما در جهت رسیدن به هدفتان می‌‌کند. پس از نصب این اپلیکیشن، از شما خواسته می‌شود که جنسیت، وزن، هدفتان از ورزش و همچنین زمان و تعداد تمرین‌های خود در هفته را طبق برنامه‌ی خود مشخص کنید.

اپلیکیشن EnerGym تناسب اندام

در مراحل ثبت نام علاوه بر چیزهایی که یاد شد از شما خواسته می‌شود که ورزش دلخواه خود را هم انتخاب کنید؛ از همین رو به هیچ عنوان در تنگنا و فشار تمرین‌هایی که دوستشان ندارید قرار نمی‌گیرید و برنامه‌ی شما طبق خواسته و علایق خودتان طراحی می‌شود. پس از اینکه مراحل اولیه را تکمیل کردید وارد برنامه اصلی می‌شوید. اپلیکیشن EnerGym، علاوه بر برنامه‌ی ورزشی که در اختیارتان قرار می‌دهد دارای چند بخش متفاوت و مفید دیگری نیز هست که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به ویدیوی تمرین‌های ورزشی به زبان فارسی اشاره کرد. در صفحه‌ی نخست، لیست محبوب‌ترین ورزش‌ها را در روزهای اخیر مشاهده می‌کنید که تمامی آن‌ها از کیفیت صدا و تصویر بسیار عالی برخوردار هستند.

بعد از بخش ورزش‌های محبوب، با پایین کشیدن صفحه به بخش انواع ورزش‌ها می‌رسیم که هر کدام از آن‌ها موضوع مشخص خود را دارند؛ همانند یوگا، ورزش کششی، قدرتی، پیلاتس، ورزش در فضای کوچک، قدرتی و غیره. با وارد شدن به هر یک از این بخش‌ها با تعداد زیادی از ویدیوهای آموزشی مربوط به همان بخش مواجه می‌شوید و قادر خواهید بود هر کدام از آن‌‌ها را بنا به نیاز بدن خود انتخاب کرده و ورزش کنید. با پایین‌تر کشیدن صفحه در همین بخش، با قسمت دیگری از تمرین‌ها مواجه می‌شوید که به صورت اختصاصی روی قسمت‌های خاصی از اندام متمرکز است. همچنین در انتهای این بخش می‌توانید مدت زمان تمرین‌های خود و درجه‌ی سختی‌شان را هم انتخاب کنید.

اپلیکیشن EnerGym تناسب اندام

در قسمت برنامه‌ی من، یک برنامه‌ی ورزشی چند هفته‌ای متناسب با اطلاعاتی که در بخش ثبت نام ذکر کردید برای‌ شما طراحی شده که با ورود به این بخش باید طبق برنامه خود پیش بروید تا در نهایت به هدفی که مشخص کردید برسید. لازم به ذکر است که هر چه قدر بیشتر به برنامه و هدف خود پایبندتر باشید زودتر به نتیجه‌ی دلخواه خود خواهید رسید. نکته‌ی مهم این است که هیچ‌وقت ورزش به‌تنهایی برای تناسب اندام و سلامت شما کافی نیست و تکمیل‌کننده‌ی ورزش برای بدنتان تغذیه‌ی سالم است.

همان‌طور که می‌دانید بسیار مهم است که تغذیه‌ی سالمی داشته باشیم؛ برای مثال از مصرف بیش از حد گوشت قرمز بپرهیزیم و همچنین مصرف قند و روغن را هم تا جایی که امکان دارد کاهش دهیم. در بخش مجله، شما می‌توانید دستور غذاهای رژیمی متنوع را ببینید و همچنین مطالب بسیار زیادی در قالب سلامت بدن، تغذیه، تاثیرات غذا بر بدن و نکات ارزشمند مربی‌های حرفه‌ای را بخوانید، لذت ببرید و سالم‌تر باشید.

اپلیکیشن EnerGym تناسب اندام

با توجه به تجربه‌ی یک ماهه‌ای که از این اپلیکیشن داشتم باید بگویم که EnerGym، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ورزشی بوده است که تا به حال از آن استفاده کرده‌ام، چراکه تمامی ورزش‌ها به صورت ویدیو با صدا و تصویر مربی‌ها در برنامه قرار داده شده است. EnerGym علاوه بر اینکه یک اپلیکیشن فوق العاده کامل برای تمرین است یک مجله سلامت عالی نیز برای آگاهی از بدن و سلامتی ماست که می‌توان بیش‌ترین بهره را از آن برد. از همین رو حتما ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

دانلود اپلیکیشن EnerGym از گوگل پلی

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی