جذابترین مدل ست کردن شال و روسری با مانتو سبز

در این مطلب قصد داریم در مورد بهترین رنگ های شال که با مانتو سبز ست می شوند، صحبت کنیم. اصول ست کردن رنگ ها در شیک پوشی و افزایش جذابیت افراد بسیار اثرگذار است. تأثیر این موضوع تا جایی است که ممکن است در بسیاری از موارد نحوه لباس پوشیدن افراد تا جایی برای ما جذابیت داشته باشد که اصلا توجهی به کیفیت جنس مورد نظر نکنیم. ست کردن رنگ ها با هم یک علم به حساب می آید، به طوری که افراد فعال در زمینه ی مد و لباس برای نظردهی در مورد آن باید تحصیلات دانشگاهی داشته باشند. شناخت اصولی انواع طیف رنگها و نحوه استفاده از آن ها کنار هم در ایجاد جذابیت های بصری و ظاهری بسیار مؤثر می باشد. در این مطلب قصد داریم تا در مورد ست کردن رنگ های شال مناسب با مانتو سبز صحبت کنیم.

نکاتی پیرامون شناخت رنگ سبز

همانطور که می دانید رنگ سبز جزء طیف رنگ های سرد به حساب می آید. جالب است که بدانید با وجود اینکه این رنگ در دسته رنگ های سرد می باشد، اما برخی طیف های آن در دسته رنگ های گرم هستند. همین موضوع سبب شده تا استفاده از رنگ سبز دارای مزایای بی نظیری باشد که شامل:

  • می توان طیف وسیعی از رنگ های گرم و سرد را با آن ست کرد
  • استفاده از این رنگ در ترکیب رنگی لباس ها امکان ایجاد استایل های شیک و بی نظیر را برای شما در تمامی فصول سال ایجاد می کند.
  • یکی از دلایلی که بسیار مورد توجه طراحان لباس و مد قرار می گیرد این است که رنگ سبز در طیف های میانی قرار می گیرد و در نتیجه استفاده از این رنگ در طراحی لباس نشانه ی هماهنگی و آرامش می باشد.
  • قرار گرفتن این رنگ در طیف رنگ های تیره سبب شده تا بهترین گزینه برای قرارهای رسمی و مهمانی های مجلسی باشد.
  • جالب است که بدانید از نظر قانون جذب، برخی طیف های رنگی سبزی مثل یشمی نشان از وجود قدرت و اقتدار در افراد می باشد.

یکی از اثرگذار ترین ست رنگی می باشد که از نظر طراحان لباس امن ترین و شیک ترین ست رنگی استفاده شده برای خانم ها می باشد. بر طبق نظر سنجی های انجام شده در بین خانم های ایرانی، این ترکیب رنگ انتخاب اول خان های ایرانی برای مجالس رسمی و قرارهای اداری می باشد.

معرفی بهترین رنگ های شال که با مانتو سبز ست هستند

  • استفاده از شال قرمز برای مانتو سبز

رنگ قرمز جزء طیف های رنگی به حساب می آید. به همین منظور از نظر علم رنگ شناسی رنگ قرمز مکمل رنگ سبز می باشد. با توجه به این موضوع استفاده از رنگ های شال طیف رنگی قرمز با مانتو سبز، علاوه بر اینکه سبب ایجاد جلوه ی شیک پوشی در افراد می شود، بلکه قرار گیری این دو رنگ در کنار یکدیگر سبب ایجاد حس طراوت و نشاط در اطرافیان و خود فرد می شود.

  • استفاده از شال زرد برای مانتو سبز

از نظر علم رنگ شناسی طیف ها رنگ زرد بسیار متشابه با رنگ سبز هستند. انتخاب طیف رنگ های شال زرد برای مانتو سبز سبب ایجاد ظاهری جذاب و چشم نواز می شود. البته توجه به این نکته ضروری است که در انتخاب رنگ زرد برای مانتو سبز، می بایست از طیف های رنگی زرد روشن و زرد لیمویی  استفاده کنید تا درخشندگی ست رنگی لباس بیشتر ظاهر شود.

معرفی بهترین رنگ های شال که با مانتو سبز ست هستند

  • استفاده از شال آبی برای مانتو سبز

شاید در دید اول انتخاب این دو رنگ در کنار یکدیگر کمی برایتان عجیب و دور از ذهن باشد. اما پیشنهاد ما این است که اگر دوست دارید، تیپ و استایل متفاوتی را تجربه کنید، حتما این دو ترکیب رنگی را کنار یکدیگر امتحان کنید. رنگ آبی و سبز در طیف رنگی سرد تقریبا کنار یکدیگر قرار می گیرند و  به همین منظور ترکیب رنگی آن ها سبب افزایش جذابیت و حس متفاوت بودن در افراد می شود. البته توجه به این نکته ضروری است که اگر قرار است رنگ شال آبی را برای مانتو سبز استفاده کنید، سعی کنید رنگ سبز مانتو در طیف های روشن باشد مثل استفاده از رنگ مانتو سبز آبی در کنار شال آبی.

  • استفاده از رنگ شال سفید برای مانتو سبز

همانطور که می دانید رنگ سفید برخلاف رنگ های دیگر دارای طیف گسترده ای رنگی نیست. از مزیت های مهم این رنگ این است که با همه طیف های رنگی به ویژه رنگ های تیره قابل ست کردن و هماهنگ کردن است. ست کردن این رنگ با مانتو سبز علاوه بر ایجاد ظاهری جذاب و زیبا سبب ایجاد حس نشاط در فرد هم می شود. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این ست رنگی این است که برای همه افراد با هر نوع رنگ پوست قابل استفاده می باشد. از نظر طراحان لباس این ست رنگی نشانه ای مدرن بودن افراد می باشد. البته این موضوع به معنی این نیست که این ست رنگی به تازگی مورد استفاده قرار گرفته است. چون همانطور که می دانید استفاده از ست رنگی سفید و سبز چندین دهه است که توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. با این وجود نه تنها از تازگی و جذابیت این ست رنگی کم نشده، بلکه امروزه به عنوان یکی از شیک ترین ست های رنگی به  شمار می رود.

معرفی بهترین رنگ های شال که با مانتو سبز ست هستند

  • استفاده از رنگ شال صورتی برای مانتو سبز

شاید در نگاه اول این دو رنگ اصلا تناسبی در کنار هم نداشته باشند. اما افرادی که به دنبال ست های رنگی متفاوت هستند، این ست رنگی پیشنهاد جالبی برای آن ها خواهد بود. جالب است که بدانید این ست رنگی در مدل های لباس 2019 حضور پررنگی داشت و مورد استقبال قرار گرفت.

کلام آخر

رنگ سبز به دلیل دارا بودن ویژگی منحصر به فرد در ترکیب با رنگ ها  می تواند ست های بی نظیری را خلق کند. استفاده از طیف های وسیعی از رنگ های شال برای مانتو های سبزی امکان پذیر بوده و همین مورد سبب شده تا استفاده از رنگ سبزی بسیار مورد توجه قرار بگیرد. خبر خوب این است که اصلا نیازی نیست که نگران تهیه شال هایی با رنگ های متفاوت باشید. فقط کافی است سری به سایت شل مد بزنید تا بتوانید انواع طیف رنگ های شال را مشاهده کنید.

مد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی