یک محقق مدعی شد در گوگل Earth یک بشقاب‌پرنده را در زیر آب دیده است!

اتفاقی عجیب و جالب! یک محقق گمان می‌کند از طریق گوگل Earth توانسته بشقاب‌پرنده‌ای را پیدا کند که در زیر آب اقیانوس آرام غرق شده است.

از زمانی که بشر توانست به فضا برود، این فکر که ممکن است آدم فضایی هم وجود داشته باشد او را به خود مشغول کرده و تا همین حالا هم از سرش بیرون نرفته است. به همین خاطر افراد زیادی هستند که مشتاقانه خبرهای مربوط به این زمینه را دنبال می‌کنند و برخی از افراد هم به دروغ یا حقیقت (که احتمال مورد دوم بسیار پایین است)، ادعا می‌کنند بشقاب پرنده یا همان UFO دیده‌اند.

ادعایی که در رابطه با آن مطرح شده کاملا جدید و عجیب است. یک محقق که در همین زمینه‌ی UFO و بررسی حقایق پیرامون آن فعالیت می‌کند اخیرا مدعی شده که در اعماق اقیانوس آرام، یک بشقاب پرنده را مشاهده کرده است. اوایل همین ماه میلادی بود که اسکات وارینگ، نتایج مشاهدات خود را با مطبوعات به اشتراک گذاشت. او می‌گفت که هنگام گشت و گذار در گوگل Earth بوده که چنین چیز عجیبی را پیدا کرده است.

همیشه این فرضیه که بیگانگان وجود دارند مورد توجه افراد زیادی قرار داشته است. برخی از محققین و دانشمندان هم با استفاده از فرمول‌های ریاضی و فیزیک، از لحاظ تئوری ثابت کرده‌اند که حیات بیگانه در سیاره‌های دوردست وجود دارد و همین مورد هم باعث شد برخی از افراد علاقه‌مند هر شی عجیبی که می‌بینند را به بشقاب پرنده و حیات بیگانگان مرتبط می‌دانند. برخی‌ها باور دارند موجودات فضایی به زمین سفر کرده‌اند و دلیل اصلی اینکه تعداد زیادی بشقاب پرنده می‌بینند هم همین است. برخی‌ها حتی فکر می‌کنند هشت‌پاها به‌نوعی موجود فضایی هستند.

خیلی مهم نیست به کدام طرف گرایش داشته باشیم. از طرفی داستان بشقاب‌پرنده‌ی غرق شده هم بسیار جالب و شنیدنی است. وارینگ گزارش داده این محصول دایره‌ای مشکی رنگ است که در ۴۸۰ مایلی سواحل نازکا قرار گرفته است. طبق گفته‌های وارینگ، این بشقاب پرنده ۵ مایل عرض دارد و در اعماق اقیانوس قرار گرفته است. او همچنین می‌گوید این بشقاب پرنده یک ارتباطی با سواحل نازکای پرو هم دارد چرا که در نزدیکی همان خط ساحلی غرق شده است.

سواحل نازکا چگونه می‌تواند با بیگانگان فضایی و بشقاب‌پرنده مرتبط باشد؟

بشقاب‌پرنده

خطوط ساحلی نازکا در واقع گروهی از تپه‌نگاره‌ها در صحرای بزرگ نازکا هستند. باستان‌شناسان مدت‌ها این خطوط را به یکدیگر متصل می‌کردند تا بلکه بتوانند از این طریق با خدایان آسمان ارتباط برقرار کنند. برخی دیگر اما معتقد هستند این خطوط برای مشاهدات مربوط به اجرام فضایی و کیهان‌شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرند. متأسفانه چون این آثار خیلی قدیمی هستند، شاید هیچوقت نتوان معنای واقعی آن‌ها را متوجه شد.

وارینگ فکر می‌کند آن خدایانی که مردم نازکا سعی در برقراری ارتباط با وی را داشتند همان موجودات فضایی بودند. قطعا نمی‌توان گفت وارینگ درست می‌گوید یا اینکه فرضیه‌های او اشتباه است اما فعلا مدرکی دال بر این موضوع نیست که بیگانگان فضایی در واقع همان خدایان آسمان نازکا بودند.

آیا وجود بیگانگان فضایی اثبات شده است؟

وارینگ کاملا مصمم می‌گوید آنچه که مشاهده کرده یک بشقاب پرنده است. او حتی در پستی نوشت که این دیسکی که در انتهای اقیانوس مدفون شده ۱۰۰٪ نشان از وجود بیگانگان فضایی داشته و فناوری پیشرفته دقیقا در همان محل قرار دارد.

اگرچه خبر یافتن یک بشقاب‌پرنده در سواحل نازکا آنقدر جذاب است که علاقه‌مندان به این موضوع را جذب خود کند، اما این اصلا نمی‌تواند مدرک خوبی باشد که بگوییم بیگانگان فضایی وجود دارند. اصلا نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم این چیزی که مشاهده شده بشقاب‌پرنده است. این احتمال وجود دارد که این شی یک چیز طبیعی باشد که در اعماق اقیانوس قرار دارد و به شکل بشقاب‌پرنده است. طبیعتا بدون مدرک نمی‌توانیم بگوییم این گفته‌ها درست یا اشتباه است.

شاید موجودات فضایی وجود داشته باشند. به هرحال این جهان هستی بسیار وسیع و بزرگ است و ما فقط بخش کوچکی از آن را تشکیل می‌دهیم. اصلا نمی‌دانیم ورای این کیهان چه چیزی منتظر است تا تمدن بشری یا تمدنی پیشرفته‌تر آن را کشف کرده و به حقیقت آن پی ببرد. اما فعلا حتی تلاش دانشمندان که پایه و اساس علمی هم دارد برای یافتن موجودات فضایی بی‌نتیجه بوده است.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ آیا به حیات بیگانه یا حقیقی بودن این بشقاب‌پرنده اعتقاد دارید؟

منبع: Bgr

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی