راهنمای بازی‌های موبایل نوروزی؛ بازی‌هایی برای جمع‌های دوستانه

در این مطلب به معرفی بازی‌هایی بسیار سرگرم‌کننده و جذاب برای جمع‌های دوستانه می‌پردازیم که می‌توانید در جمع‌های خود آن‌ها را تجربه کرده و از تعطیلات لذت ببرید.

تعطیلات نوروزی فرصت بسیار مناسبی است که بتوانید با دوستان و آشنایان خود به بازی و سرگرمی بپردازید و اوقات خوشی داشته باشید. هدف از نوشتن این مطلب و به طور کلی راهنمای بازی‌های موبایل نوروزی هم همین است که شما را با انواع و اقسام بازی‌های خوب در سبک‌های مختلف آشنا کنیم تا تعطیلات نوروز را به بهترین شکل ممکن بگذرانید.

بازی‌هایی که قرار است در این مطلب به معرفی آن‌ها بپردازیم بیشتر برای جمع‌های دوستانه مناسب هستند و بهتر است هنگامی که آن‌ها را تجربه می‌کنید، چند نفر کنار هم باشید. البته که در مطالب قبل به معرفی بازی‌هایی در سبک مافیا و پابجی که برای جمع‌های دوستان فوق‌العاده عالی و جذاب هستند پرداختیم اما این‌بار سبک بازی‌ها اندکی متفاوت است ولی همچنان برای جمع گزینه‌ی خوبی به حساب می‌آیند. بازی‌هایی که در این لیست برای جمع‌های دوستانه پیشنهاد شده است عبارت‌اند از:

  1. Brawlhalla
  2. Rocket League Side Swipe
  3. Metal Revolution
  4. Terraria

۱. Brawlhalla

Brawlhalla

Brawlhalla یک بازی فوق‌العاده جذاب و همچنین یکی از بهترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای برای iOS و اندروید است که گیم‌پلی آن شباهت عجیبی به بازی معروف Super Smash Bros دارد. کاربران در این بازی روی پلتفرم کوچکی که امکان افتادن از روی آن هم وجود دارد با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

کاراکترهای مختلف این بازی، قابلیت‌ها و توانایی‌های متعددی دارند و دقیقا همین المان است که آن را خیلی شبیه به Super Smash Bros می‌کند. به علاوه، کنترل‌های روی صفحه هم کاملا قابل شخصی‌سازی هستند تا کاربر آن‌ها را مطابق سلیقه‌ی خود تنظیم کند. Brawlhalla از حالت‌های مختلف هم بهره می‌برد تا کاربر در جریان بازی کسل نشود. این بازی در حال حاضر ۵۰ کاراکتر دارد که ظاهرا در طول زمان به این تعداد اضافه هم خواهد شد.

همچنین یکی از بهترین بازی‌هایی که می‌توان با جمع زیادی از دوستان آن را تجربه کرد و اصلا به خاطر کمبود کرکتر و حالت‌ها و سبک‌های مختلف مبارزه کسل نشد، Brawlhalla است. بنابراین پیشنهاد می‌شود حتما آن را تجربه کنید چرا که رایگان است و هزینه‌ای برای آن پرداخت نمی‌کنید.

دانلود از گوگل‌پلی
دانلود از اپ استور

۲. Rocket League SideSwipe

بازی‌هایی برای جمع‌های دوستانه

راکت لیگ نیازی به معرفی ندارد. البته اگر از عاشقان بازی‌های سبک ورزشی به خصوص اتومبیل‌رانی هستید، حتما پیشنهاد می‌شود راکت‌لیگ را نصب کرده و تجربه کنید چرا که سازندگان آن سبک اکشن را با ورزشی و مسابقه‌ای تلفیق کرده و نتیجه‌ی بسیار موفقی را هم رقم زدند که در همان ابتدای عرضه توانست نظر مثبت میلیون‌ها گیمر را به خود جلب کند.

البته این بازی بیشتر به خاطر اینکه روی ویندوز در دسترس بود معروف و مشهور شد اما در اندروید نیز نسخه‌ای از آن تحت عنوان Rocket League Sideswipe در دسترس قرار دارد تا کاربران پلتفرم موبایل هم بتوانند این عنوان جذاب و سرگرم‌کننده را تجربه کنند.

این بازی در دو حالت آنلاین و آفلاین در دسترس قرار دارد و به همین خاطر کاربران می‌توانند بدون نیاز به اینترنت و نگرانی از بابت پینگ بالا که در انجام نسخه‌ی آنلاین فوق‌العاده با اهمیت است آن را تجربه کنند. برای تجربه‌ی بازی به صورت آنلاین همچنین به حساب اپیک‌گیمز هم نیاز خواهید داشد و ویژگی‌های بسیار بیشتری هم در دسترس‌تان قرار خواهد گرفت که از جمله این موارد می‌توان به گیم‌پس و جوایز مربوط به ان اشاره کرد.

بازی هم به این صورت است که دو یا یک نفر در یک سمت و دو یا یک نفر در سمت دیگر حضور پیدا می‌کنند. زمین بازی نسبتا بزرگ است به‌گونه‌ای که می‌توانید به خوبی در آن مانور دهید. یک توپ بزرگ در اختیارتان قرار می‌گیرد که باید آن را وارد دروازه‌ی حریف کنید. حال در این بین انجام حرکات مختلف با خودروی شما که امکان شخصی‌سازی آن هم در گاراژ فراهم است می‌تواند به جذابیت بازی کمک کند. از جمله قابلیت‌های این بازی می‌توان به وجود حالت دو به دو، شخصی‌سازی بالا، جوایز متعدد، امکان تغییر تنظیمات گرافیکی و … اشاره کرد.

دانلود از گوگل پلی
دانلود از اپ استور

۳. Metal Revolution

می‌رسیم به سومین بازی این لیست که با نام Metal Revolution یا همان انقلاب آهنین شناخته می‌شود. این بازی در سبک مبارزه‌ای است اما المانی از سبک و سیاق بازی‌های قدیمی و کلاسیک را نیز در خود دارد که می‌توانیم اطمینان بدهیم شما را به وجود می‌آورد.

این بازی از جلوه‌ای بصری بی‌نظیری در سبک خود بهره می‌برد و گیم‌پلی آن شما را کاملا مجذوب خود می‌کند. گرافیک این بازی هم آنقدری خوب و چشم‌نواز هست که شما هیچ مشکلی از این بابت نداشته باشید. بنابراین اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های رزمی و مبارزه‌ای هستید، پیشنهاد می‌شود این بازی را حتما تجربه کنید.

این بازی از مبارزان مختلفی بهره می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به موی‌تان و کاتانا اشاره کرد. البته این شخصیت‌ها بسیار زیاد هستند و هر یک از آن‌ها هم سبک مبارزه‌ی خاص خود را دارند تا بدین ترتیب کاربر اصلا حین انجام بازی خسته نشود و هر لحظه هم بتواند با تعویض مبارز خود، سبک جدیدی از مبارزه را امتحان کند.

از جمله حالت‌های مختلف بازی می‌توان به رنک‌بندی و تیم علیه تیم اشاره کرد که به خاطر وجود همین سبک است که می‌توانید آن را به صورت گروهی و دسته‌جمعی نیز تجربه کنید. اگر هم به این بازی‌ها علاقه دارید و نمی‌دانید چطور باید آن‌ها را انجام دهید، یک بخش برای آموزش‌تان نیز در نظر گرفته شده است که می‌توانید از طریق آن به خصوصیات رزمی هر مبارز آشنا و مسلط شوید.

از جمله قابلیت‌های این بازی می‌توان به وجود مبارزان جدید و قدیمی، امکان تنظیم بازی در سطح دشواری مختلف، رقابت با بازیکنان از سراسر جهان و همچنین امکان بازی با دوستان، گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده و گرافیک بالا و منحصر بفرد اشاره کرد.

دانلود از گوگل پلی
دانلود از اپ استور

۴. Terraria

بازی‌هایی برای جمع‌های دوستانه

اما می‌رسیم به آخرین بازی لیست که یک بازی بسیار شبیه به ماینکرفت است. به صورت کلی در بین بازی‌هایی که با الگوبرداری از ماینکرفت طراحی می‌شوند، تراریا بیشترین شباهت را به آن دارد و جدی‌ترین رقیب آن هم به حساب می‌آید. تقریبا می‌توان گفت ۹۰ درصد کارهایی را که در ماینکرفت انجام می‌دهید در این بازی هم قابل انجام است که از جمله این موارد می‌توان به معدن‌کاری، ساخت ابزارآلات متنوع، تلاش برای بقا و از بین بردن باس‌هایی که گهگداری در جریان بازی ظاهر می‌شوند اشاره کرد.

این بازی برخلاف ماینکرفت که در دنیایی سه‌بعدی جریان دارد، در یک دنیای دوبعدی اما زیبا اتفاق می‌افتاد که امکان بازی با ۷ نفر دیگر را هم دارد. بنابراین شما می‌توانید در کنار ۷ نفر دیگر از دوستان‌تان اوقات خوش و سرگرم‌کننده‌ای داشته باشید. البته توجه داشته باشید که شرکت سازنده مدت زمان زیادی بود که آن را آپدیت نکرد اما به نظر می‌رسد بار دیگر برگشته تا یکی از بهترین بازی‌های سبک بقا را پشتیبانی کند. بنابراین اگر این بازی را به این دلیل کنار گذاشته بودید، پیشنهاد می‌کنیم از تصمیم خود صرف نظر کنید.

این بازی با قیمت ۵ دلار در گوگل‌پلی برای دانلود در دسترس قرار دارد اما اگر از گوگل‌پلی پس استفاده کنید می‌توانید به صورت رایگان آن را دریافت کنید.

دانلود بازی Terraria از گوگل‌پلی
دانلود بازی Terraria از اپ استور

اگر بازی‌هایی برای جمع‌های دوستانه مد نظرتان دارید می‌توانید نام آن را در بخش نظرات با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی