واشنگتن برای خدمات اورژانس از اوبر کمک می‌گیرد

مقامان واشنگتن می‌خواهند از اوبر (Uber) و دیگر سرویس‌های مشابه کمک بگیرند تا بعضی از تماس‌های کم اولویت برای آمبولانس را به آنها بسپارند. طبق خبر منتشر شده در شبکه‌ی خبری NBC4، سرویس‌های اورژانسی شهر واشنگتن برای پرداختن به تماس‌های اورژانسی با اولویت پایین گزینه‌های دیگری را در نظر می‌گیرند. به عنوان مثال، آنها می‌خواهد از سرویس‌های مستقل مثل اوبر یا شرکت‌های محلی تاکسیرانی استفاده کنند.

در چند سال اخیر، مناطق مهم نزدیک به مترو در آمریکا با افزایش تماس‌های اورژانسی ۹۱۱ مواجه بوده‌اند. در اغلب موارد هم این تماس‌ها اورژانسی نیستند.

مقامان مسوول می‌گویند در نظر دارند که پرستارانی را به عنوان پرسنل مرکز تماس ۹۱۱ اضافه کنند. پرسنل پزشکی می‌تواند تماس‌ها را ارزیابی کند و تصمیم بگیرد که آیا ارسال آمبولانس ضروری است یا خیر. یکی از گزینه‌ها هم کار کردن با دیگر شکل‌های حمل و نقل مثل اوبر است تا بیمارانی که اولویت کمتری برای رسیدگی دارند، با خودروهای اوبر به دکتر بروند.

در حال حاضر، کارکنان سرویس‌های اورژانسی، صرفه نظر از شدت مشکل پیش آمده، مستقیما به نزد افرادی که تماس گرفته‌اند فرستاده می‌شوند. افزایش تماس‌ها طی سال‌های اخیر فشار زیادی به سیستم وارد کرده است.

اوبر هم‌اکنون همکاری‌هایی با شهرداری دارد تا خدماتی را در اختیار بزرگ‌سالان قرار دهد و حمل و نقل پزشکان یا دیگر سرویس‌های مربوط را فراهم کند. اگر پرسنل پزشکی بتوانند ارزیابی‌های دقیقی درباره‌ی میزان اهمیت موقعیت تماس گیرنده‌ها انجام دهند، این برنامه می‌تواند مزایایی داشته باشد.

منبع: The Verge

????? ?????? ???? ???? ??

?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

سلامت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی