جعبه‌گشایی و بررسی غذاساز بوش مدل MCM3201B

در این برنامه یک غذاساز حرفه‌ای و قدرمتند را برای شما آنباکس می‌کنیم. غذاساز بوش مدل MCM3201B یک وسیله‌ای کاربردی و لازم برای هر آشپزخانه است که می‌تواند کیفیت آشپزی و سبک زندگی شما را تغییر دهد.

این غذاساز در واقع یک دستگاه چندکاره است که قابلیت انجام کارهایی مثل خرد کردن، رنده کردن، پوره کردن و مخلوط کردن در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف را دارد. موتور  آن ۸۰۰ وات قدرت دارد و می‌تواند هر ماده غذایی را به ریزترین حالت خرد کند. این دستگاه رقیب‌های زیادی ندارد و با قابلیت‌های عالی که دارد خودش را در دل هر آشپزی جا می‌کند.

سرعت دستگاه قابل تنظیم در دو حالت متفاوت است که به صورت اعداد ۱ و ۲ روی دستگاه شماره‌گذاری شده است. همچنین قابلیت پالس در این مدل به شما این امکان را می‌دهد که تیغه‌های دستگاه را با چند برابر سرعت بیشتر و به صورت لحظه‌ای به حرکت دربیاورید که یک قابلیت خوب برای خرد کردن مواد غذایی سفت و سخت‌تر است. با پارچ مخلوط‌کن یک لیتری دستگاه هم می‌توانید انواع آبمیوه، اسموتی، شیک و کوکتیل را  تهیه کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

پایه‌های ضد لغزش غذاساز بوش مدل MCM3201B از حرکت دستگاه روی سطوح حین انجام کار به خوبی جلوگیری می‌کنند. طول سیم آن یک متر است و با وجود وزن ۳.۵ کیلوگرمی دستگاه، جابه‌جا کردن آن اصلا دشوار نیست. جنس بدنه از استیل ضدزنگ و پلاستیک است و شما می‌توانید قطعات دستگاه را به صورت جداگانه در ماشین ظرفشویی قرار دهید تا مثل روز اول تمیز و درخشان شوند.

برای اینکه بیشتر با این غذاساز بوش آشنا شوید و طرز کار آن را از نزدیک تماشا کنید، ویدیو بالا را تماشا کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

این ویدیو در قالب پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است؛ پروژه‌ای برای حمایت از استعدادهای تولید محتوای ویدیویی و ایجاد فرصت درخشش برای آن‌ها.

آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به این پروژه را دارند.

در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت روی دکمه‌ی زیر بزنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت

سبک زندگی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی