نقد و بررسی توستر بوش مدل TAT6A111

در این ویدیو که توسط خانم محدثه نامجو برای شرکت در مسابقه‌ی نقد و بررسی در ۳ دقیقه ساخته شده است، نقد و بررسی توستر بوش مدل TAT6A111 را خواهید دید.

این توستر مانند یک تنور خانگی مدرن عمل می‌کند و قابلیت گرم کرن، یخ‌زدایی و برشته کردن نان، کیک، کلوچه و کوکی را دارد. در این توستر ۲ جایگاه برای قرار دادن نان در نظر گرفته شده است تا ۲ برش نان برشته و گرم برای ساندویچ شما را یکجا آماده کند. شما می‌توانید میزان برشته شدن نان خود را به وسیله درجه روی دستگاه مشخص کنید و برای نان‌های یخ زده حالت یخ‌زدایی را فعال کنید. وجود قطع خودکار در این توستر بوش هم خیال شما را از سوختن نان راحت می‌کند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به پروژه دیجی‌کالا مگ تلنت را دارند.

در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

سبک زندگی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی