جعبه‌گشایی و بررسی تصفیه‌کننده‌ی هوای هون لند مدل XJ3400

هوای آلوده تاثیر بسیار منفی روی سلامتی ما دارد و این روزها تبدیل به موضوع نگران کننده و همه‌گیری شده است. دستگاه تصفیه کننده هوا راه‌ حل مفیدی برای این مشکل است و به کمک آن می‌توان هوای خانه را تمیز، مطبوع و عاری از آلاینده‌ها و عوامل آلرژی‌زا کرد. دستگاه تصفیه‌کننده‌ی هوای هون لند مدل XJ3400 یک انتخاب خوب است که این هفته به جعبه‌گشایی و بررسی آن می‌پردازیم.

این دستگاه مجهز به فیلتر هپا است که قابلیت جذب دود و ذرات معلق به اندازه ۰.۳  میکرون را دارد. ذراتی بسیار ریز و میکروسکوپی که به راحتی به مجاری تنفسی بدن نفوذ می‌کنند و آسیب‌های جبران‌ناپذیری در درازمدت به بدن وارد می‌کنند. بعد از آن فیلتر کربن اکتیو این دستگاه است که وظیفه آن از بین بردن گازها، بنزن، TVOC، فرمالدهید و بسیاری از آلاینده‌ها است.

یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه تصفیه کننده، تولید یون منفی است. یون منفی با افزایش قابلیت حمل اکسیژن در خون، نقش موثری در از بین بردن علائمی مانند سردرد، خستگی، بی‌خوابی، آلرژی و آسم دارد.

دستگاه مجهز به تایمر، حالت خواب، قفل کودک و سرعت‌های مختلف است. کلیدها به صورت لمسی طراحی شده‌اند و شما می‌توانید وضعیت هوا و دستگاه را از طریق LCD تعبیه شده روی بدنه آن مشاهده کنید.

برای آشنایی بیشتر با دستگاه تصفیه‌کننده‌ی هوای هون لند مدل XJ3400 شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به پروژه دیجی‌کالا مگ تلنت را دارند.

در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

سبک زندگی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی