رنگ‌کالا: راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ (سرمه‌ای)

هنگام خرید کالایی جدید، از گوشی موبایل گرفته تا دفترچه یادداشت ساده، قطعا کارایی و ارزش خرید کالا، بیش‌ترین اهمیت را در میان فاکتورهای انتخاب‌اش دارد. اگر بتوانیم گوشی، لپ‌تاپ یا کفشی پیدا کنیم که تمامی نیازهای‌مان را با کمترین هزینه برآورده کند، یعنی انتخاب هوشمندانه‌ای داشته‌ایم.

اما اگر فاکتورهای کاربرد و ارزش خرید را کنار بگذاریم، به مبحث ظاهر و به‌اصطلاح «مد و فشن» می‌رسیم. هرچقدر هم که یک کالا ازلحاظ عملکرد و کارایی مناسب باشد، برای نهایی کردن خریدش، باید ظاهر و به‌خصوص، رنگ‌اش، باب میل‌تان باشد. این موضوع، بخش مهمی از معیار پروسه‌ی خرید کالا (چه دیجیتال و چه غیردیجیتال) به‌حساب می‌آید.

در سری مطالب راهنمای خرید «رنگ‌کالا» قصد داریم تا بسته‌هایی از کالاهای مختلف را با رنگی یکسان معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به رنگ مورد علاقه‌ی‌تان، لوازمی یک رنگ خریده و به اصطلاح «ست» کنید.

در اولین شماره از این سری مطالب به رنگ «سبزآبی زمردی» (Light Emerald Green) و در دومین شماره، رنگ «نارنجی» (Orange) را انتخاب کردیم. این‌بار نوبت رنگ «سرمه‌ای» (Navy Blue) است. با دیجی‌کالا مگ همراه شوید.‌

به مناسبت روز پدر، کلیه‌ی کالاهای این شماره از رنگ‌کالا، مناسب آقایان انتخاب شده‌اند.

برای مشاهده‌ی جزئیات بیش‌تر و خرید هر کدام از کالاها، بر روی عکس‌شان کلیک کنید.

‌      Color_Palette_Label_92910

سامسونگ «گلکسی اس ۶ اج پلاس» (Galaxy S6 Edge Plus) را با نمایشگر ۵٫۷ اینچی، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و رم ۴ گیگابایتی، طراحی و تولید کرد. این گوشی با بدنه‌ی ساخته شده از فلز و شیشه‌، ۱۵۳ گرم وزن دارد. گلکسی S6 اج پلاس در دو ظرفیت ۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه شده‌است و از یک سیم‌کارت و شبکه‌ی ۴G پشتیبانی می‌کند. البته امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و NFC هم در این گوشی فراهم شده‌است. سامسونگ، این گوشی را به سیستم‌عامل اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی ۵.۱ و رابط کاربری تاچ‌ویز مجهز کرده است.

Color_Palette_Label_64490

ماشین اصلاح PF7500 ساخت شرکت «رمینگتون» (Remington)، دارای سری‌ برش مستقیم است که به کوتاه کردن موهای صورت با مرزبندی مشخص کمک می‌کند. همچنین سری‌های آن از استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند که بر مقاومت‌اش در هوای مرطوب می‌افزاید. با استفاده از سری خط زن می‌توان برای موهای صورت، فرم‌های مختلفی ایجاد کرد. PF7500 دارای سری‌های قابل شستشو است. از این محصول می‌توان پس از ۱۲۰ دقیقه شارژ کردن، به‌مدت ۵۰ دقیقه استفاده کرد.

Color_Palette_Label_133904

دوربین PowerShot ELPH 190 IS شرکت کانن دارای حسگر CCD با دقت ۲۱ مگاپیکسل و دقت مؤثر ۲۰ مگاپیکسل است. ابعاد حسگر آن یک بر روی ۲٫۳ اینچ است. این دوربین با کیفیت HD و با حداکثر سرعت فیلم ۲۵ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند. از دیگر امکانات‌اش می‌توان به Wi-Fi، فوکوس حالت ماکرو، زمان‌سنج خودکار ۲ تا ۱۰ ثانیه، فلاش و Live View اشاره کرد.

Color_Palette_Label_57818

شرکت (Lamy) در سال ۱۹۳۰ توسط جوزف لامی، فروشنده‌ی سابق شرکت پارکر، در آلمان تاسیس شد. این شرکت به دلیل کیفیت بالا و طراحی مدرن محصولات خود توانسته است، به عنوان یک برند آلمانی در تمام جهان به شهرت برسد. روان نویس Swift جوهر بسیار روانی دارد و قطر نوک آن ۰٫۵ میلی‌متر است. بدنه‌ی سوییفت از استیل ساخته شده‌است.

Color_Palette_Label_130288

کلاه کپ مردانه‌ی «نیو ارا» مدل «Fresh Infill 9 Newe» نقابی به طول ۱۸ سانتی‌متر دارد و با جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به‌ صورت، به‌خوبی از پوست شما محافظت خواهد کرد. نقابی که در این کلاه استفاده ‌شده است از الیاف پلی‌استر بوده و باعث ایجاد راحتی بیشتری می‌شود. این کلاه دارای نواری پارچه‌ای در لبه‌های داخلی کلاه است که از تعرق زیاد در ناحیه پیشانی جلوگیری کرده و سطح پوست شمارا خشک نگه می‌دارد.

Color_Palette_Label_34579

تبلت Huawei MediaPad X1 به نمایشگری ۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل مجهز است. نمایشگر این تبلت علاوه‌بر زاویه‌ی دید خوبی که به کاربر می‌دهد، از تراکم پیکسلی بسیار بالایی هم برخوردار است. از مشخصات سخت‌افزاری مهم مدیاپد می‌توان به پردازشگری ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Mali-450MP4، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

‌‌

Color_Palette_Label_55066

اگر به دنبال یک ماگ سفری با کیفیت و با دوام از یک برند معتبر هستید، ماگ کوهنوردی Stanley گزینه‌ی مناسبی است. این ماگ با ظرفیت داخلی ۳۵۴ میلی‌لیتر و جنس پلاستیک از هرگونه مواد مضر که سلامتی را به خطر بیندازد عاری است. استفاده از واشر ضد نشت در دور بدنه‌ی ماگ استنلی باعث شده تا  قابلیت حفظ دمای مایعات به مدت ۳۰ دقیقه را داشته باشد.

‌‌

Color_Palette_Label_50060

فلش مموری J06، بسیار کوچک و سبک وزن با طراحی بسیار ساده و زیبا از سری Jewel کمپانی سیلیکون پاور است. وزن آن تنها ۳٫۶ گرم و ابعاداش ۲٫۴ در ۱٫۶ در ۰٫۸۵ سانتی‌متر است. فلش مموری J06 در برابر آب، گرد و غبار، شوک و لرزش مقاوم است و برای اتصال و انتقال اطلاعات از رابط پرسرعت USB 3.0 بهره می‌برد.

Color_Palette_Label_96524

کفش راحتی باید طوری انتخاب شود که محافظ خوبی برای پا در برابر آسیب رسیدن در شرایط سرما، گرما و ناهمواری زمین شود و از دوام بالایی برخوردار باشد. کفش «Porsche 356 Mid 1.1 Men» از سری کفش‌های راحتی آدیداس است و جنس رویه‌اش از چرم مصنوعی است. نشان سه خط مخصوص آدیداس در دو طرف آن به زیبایی نقش بسته و انتخاب مناسبی برای پیاده‌روی‌های روزانه است.

‌‌

Color_Palette_Label_14853

برند بیتس نیاز به معرفی ندارد. کیفیت ساخت بالا و صدای بسیار شفاف محصولات‌اش برای انتخاب محصولات این شرکت کافی است. هدفون بیتس SOLO HD مجهز به سیستم حذف صدای اطراف جهت استفاده در محیط پر صدا است. قابلیت جمع شدن SOLO HD، قرارگیری آن در کیف را بسیار آسان می‌سازد.

Color_Palette_Label_34747

هارددیسک اکسترنال آرمور A80 از رابط پرسرعت USB 3.0 بهره می‌برد و در عین حال با رابط‌های قدیمی‌تر مانند USB 2.0 نیز سازگار است. آرمور A80 برای افرادی که بیشتر زمان خود را در حال حرکت هستند و یا افرادی که می‌خواهند اطلاعات مهم خود را همیشه همراه داشته باشند و نمی‌خواهند نگران از بین رفتن اطلاعات بر اثر آسیب و خطرات ناگهانی باشند، بسیار مناسب است.

Color_Palette_Label_126023با داشتن ادوتویلت کنزو، هرروز می‌توانید حس حضور در سواحل اقیانوسی را داشته باشید. بطری این عطر بسیار ساده طراحی شده است. به‌محض اولین اسپری روی پوست و محل نبض‌تان، متوجه بوی یوزو، لیمو و آب دریا می‌شوید. این ترکیب سه‌گانه و خنک، احساس طراوت و تازگی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی، نت‌های میانی، به‌آرامی جایگزین نت‌های آغازی می‌شوند. خرید این ادو تویلت، با توجه به برند معتبر، بوی خنک و ماندگار، پخش بوی قوی و شیشه‌ی محکم و ساده‌، برای شما بسیار راضی‌کننده به نظر می‌رسد.

Color_Palette_NavyBlue_Main2

‌اگر از این مطلب لذت بردید، سایر قسمت‌های رنگ‌کالا را از دست ندهید. برای مطالعه روی عکس زیر کلیک کنید.

Color_Shopping_Guide_Shortcut

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

مد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی