استایل (راهنمای خرید لباس و تجهیزات ورزشی بهاره)

فصل بهار وقت خوبی برای کمی ورزش کردن است. حتی اگر ورزشکار حرفه‌ای نیستید می‌توانید به این بهانه‌، به خودتان یک مجموعه‌ی لباس و تجهیزات ورزشی مورد علاقه‌تان را هدیه بدهید و از هوای خوش بهاری استفاده کنید. برای انتخاب و خرید این ست ورزشی دغدغه‌ نداشته باشید. در دیجی‌کالا پوشاک ورزشی مخصوص خانم‌ها تنوع زیادی دارد و هر خانم خوش‌سلیقه‌ی ورزشکار می‌تواند ست لباس و کفش‌اش را از میان‌شان انتخاب کند. انتخاب کوله، کفش و باقی لوازم هم با دیجی‌کالا کار آسانی است.

Style_1‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کفش زنانه‌ی مخصوص دویدن کلمبیا

امتیاز ورزش‌هایی مانند دویدن و کوهنوردی این است که با حداقل امکانات و در هر جایی می‌شود به آن پرداخت. مهم‌ترین ابزار این ورزش‌ها کفش مناسب است. کفش زنانه‌ی مدل Conspiracy Switchback کمپانی مشهور کلمبیا تمام ویژگی‌های مهم کفش پیاده‌روی و دویدن  را مانند وزن سبک، تهویه‌ی مناسب و جذب فشارهای وارد شده به پا  دارد. کفش زنانه‌ی مدل Conspiracy Switchback آج‌های مناسبی در زیر کفش دارد و در راه‌های شوسه و مسیرهای سنگلاخی و کوهستانی هم می‌توانید از آن استفاده کنید. استفاده از پارچه‌ی مشبک در رویه‌ی کفش برای تهویه‌ی بهتر، کفش مخصوص دویدن زنانه‌ی کلمبیا را به یک کفش راحت تبدیل کرده است. در کفش مخصوص دویدن زنانه‌ی کلمبیا از تکنولوژی Techlite استفاده شده است. این تکنولوژی برای انعطاف و راحتی بیشتر در پیاده‌روی‌های طولانی بسیار کاربردی است.

اگر این استایل را می‌پسندید می‌توانید محصولات دیگر کلمبیا را که سابقه‌ای طولانی در تولید تجهیزات ورزشی دارد، از سایت دیجی‌کالا  بخرید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

راکت تنیس ویلسون

بازی تنیس را فرانسوی‌ها در قرن دوازهم و سیزدهم اختراع کردند، اما این انگلیسی‌ها بودند که در قرن نوزدهم این بازی را به مردم جهان معرفی کردند. چند دهه‌ بعد، طرف‌داران بازی تنیس به‌قدری زیاد شده بودند که شرکت‌هایی مانند ویلسون به‌ فکر تولید تخصصی راکت و لوازم جانبی تنیس برای مبتدی‌ها و حرفه‌ای‌ها افتادند.

اندازه‌ی سر راکت تنیس ویلسون مدل Pro Staff 97 متوسط است، زه‌کشی‌اش به‌صورت کارخانه‌ای و فابریک انجام شده و برای بازیکن‌های حرفه‌ای مناسب است. کیفیت راکت تنیس ویلسون تضمین‌شده است. کمپانی ویلسون بیشتر از صد سال در تولید راکت و لوازم جانبی تنیس سابقه دارد. این سابقه باعث می‌شود هزینه‌ای که برای خرید راکت و کیف تنیس صرف می‌کنید، ارزشش را داشته باشد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کیف تنیس ویلسون

بهتر است یک کیف ورزشی انتخاب کنید که بشود از آن به دو شکل ساک و کوله استفاده کرد. مانند کیف تنیس ویلسون مدل Tour Molded 9PK که دو دسته در طرفین و دو بند در پشت دارد. با این دسته‌ها می‌توانید کیف تنیس ویلسون را به هر دو ‌شکل کوله و ساک حمل کنید. Tour Molded 9PK دو محفظه دارد؛ یکی برای راکت تنیس و دیگری برای لوازم جانبی مانند توپ تنیس، حوله و کلاه. داخل‌ جیب اصلی، ۹ راکت تنیس به‌صورت هم‌زمان جا می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود تا کیف تنیس ویلسون را به تنیس‌بازهای حرفه‌ای پیشنهاد کنیم.

Style_2‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

شیکر اسمارت‌شیک

دوام و جنس شیکر خیلی بیشتر از امکانات جانبی آن اهمیت دارد. شیکر اسمارت‌شیک مدل Neon Red از پلاستیک بسیار محکم، بازیافت‌پذیر و غیرسمی تولید شده و برای مصرف روزانه مناسب است. شیکر اسمارت شیک مدل Neon Redرا می‌توانید به‌راحتی در ماشین ظرف‌شویی بشویید. اگر دوست دارید محتویات داخل آن را گرم یا سرد بنوشید، می‌توانید آن را داخل فریزر یا مایکروویو بگذارید و مطمئن باشید که خراب نمی‌شود. Neon Red محفظه‌‌ی جداگانه‌ای برای مکمل های غذایی دارد و ضد نشت است. این اطمینان را به شما می‌دهیم که محتویات داخل شیکر به کیف یا ساک ورزشی‌تان نشت نمی‌کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

گرم‌کن زنانه‌ی ریباک

سنگینی لباس‌های ورزشی باعث تعریق زیاد و نارضایتی ورزشکاران می‌شود. گرم‌کن زنانه‌ی ریباک مدلTs Wov Suit با استفاده از سیستم تهویه‌‌ برای جریان هوای بیشتر، مشکل تعرق زیاد را حل کرده است. کمپانی انگلیسی ریباک در دوخت گرم‌کن زنانه‌ی ریباک مدل Ts Wov Suit  از پارچه‌ای  با الیاف صددرصد پلی‌استر استفاده کرده که باعث سبکی این گرم‌کن شده است. آستر گرم‌کن زنانه‌ی ریباک از پارچه‌ی مشبک سبک با الیاف پلی‌استر است. این جنس به تنفس و تهویه‌ی بهتر هوای داخل لباس کمک می‌کند. گرم‌کن ریباک به شکلی طراحی شده که ورزشکار، آزادی عمل زیادی در انجام حرکات ورزشی می‌دهد.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

مچ‌بند هوشمند مای کرونوز

 این مچ‌بند در برابرعرق و باران مقاومت دارد اما در تماس با گرد و غبار آسیب می‌بیند. پس اگر اهل کویرنوردی هستید، یادتان باشد مچ‌بند ZeFit را در راه‌پیمایی کویری از دست‌تان باز کنید.

یک مچ‌بند هوشمند با امکانات ساده برای کسانی که ورزش روزانه ولی غیرحرفه‌ای انجام می‌دهند، بسیار کاربردی است. مچ‌بند هوشمند مای کرونوز مدل ZeFit مثل دیگر مچ‌بندها قابلیت شمارش گام دارد. اگر از آن دسته آدم‌ها هستید که برنامه‌ی روزانه‌ی شلوغی دارید، می‌توانید به مچ‌بند هوشمند مای کرونوز مدل ZeFit برنامه بدهید تا زمان ورزش‌ را به شما یادآوری کند. مچ‌بند ZeFit می‌تواند گام‌های‌تان را بشمارد و مسافت طی شده و میزان کالری‌ای که در طول فعالیت بدنی سوزانده‌اید، محاسبه کند. برای اتصال مچ‌بند هوشمند مای کرونوز به گوشی تلفن همراه، باید سیستم‌عامل موبایل با مچ‌بند مای کرونوز سازگار باشد. ZeFit می‌تواند با سیستم‌عامل‌های iOS ۶.۰ و اندروید ۴.۳ به بالا ارتباط برقرار کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Download_PDF

مد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی