سرویس آشپزخانه‌ی ۱۰ پارچه‌ی جانستون؛ راه حلی کلاسیک برای آشپزخانه‌ای منظم

یکی از وسایلی که به داشتن یک آشپزخانه‌ی مرتب و منظم کمک می‌کند، بانکه است. بانکه‌ها ظروف نگهداری مواد غذایی خشک هستند که از نظر ابعاد و ظاهر انواع مختلفی دارند. این هفته ما سرویس آشپزخانه‌ی ۱۰ پارچه‌ی جانستون را برای جعبه‌گشایی و بررسی انتخاب کرده‌ایم که شامل چندین بانکه‌ی بسیار زیبا و کارآمد می‌شود.

برند جانستون تولیدکننده‌ی لوازم آشپزخانه است و محصولات متنوعی مانند انواع ظروف سرو و نگهداری و ابزار آشپزی تولید می‌کند. این سرویس آشپزخانه‌ی ۱۰ پارچه شامل ۹ ظرف بانکه در سایزهای مختلف و یک سطل زباله می‌شود. جنس این سرویس فلزی است و وزن بسیار سبک در کنار مقاومت بالا را می‌توانید از آن‌ها انتظار داشته باشید.

این سرویس در رنگ‌های صورتی، سبز مغز پسته‌ای، سفید و مشکی در عرضه می‌شوند. همه رنگ‌ها مات و پاستلی هستند و روی ظروف با طرح کلاسیک نام مواد غذایی چاپ شده است. نام‌ها شامل برنج، چای، شکر، قهوه، ماکارونی، شکلات، حبوبات و زباله می‌شود. یکی از نکات جالب در مورد این ظروف، استفاده از یک درب چوبی ظریف برای بانکه‌ها است که علاوه بر سبکی و زیبایی، آسان بازشو هستند.

برای بهتر آشنا شدن با ابعاد و کارایی این سرویس آشپزخانه‌ی ۱۰ پارچه‌ی جانستون شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

خرید محصول از دیجی‌کالا

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

سبک زندگی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی