پرزگیر لباس شیائومی Deerma MQ811؛ لباس‌هایی نو مثل روز اول

پرزگیر لباس برقی از لوازمی است که اکثر افراد تا وقتی که آن را تهیه نکرده‌اند، متوجه نیازشان به این دستگاه نمی‌شوند. در این ویدیو پرزگیر لباس شیائومی Deerma MQ811 را برای شما جعبه‌گشایی و بررسی می‌کنیم تا با این دستگاه کاربردی بیشتر آشنا شوید.

روی سطح بسیاری از پارچه‌ها، چه آن‌هایی که از جنس پشم و مواد هستند و چه آن‌هایی که نخی و ظریف‌اند‌، ممکن است به مرور زمان گلوله‌هایی از جنس پرز پارچه به وجود بیاید. این گلوله‌های پرزی ظاهر لباس را به شدت خراب می‌کنند و باعث کهنه به نظر رسیدن لباس شوند. ۲ نوع پرزگیر وجود دارد؛ اولی پرزگیرهای چسبی و برسی هستند که پرزها و موهایی که از محیط به پارچه جذب می‌شوند را جدا می‌کنند. دومی، پرزگیرهای برقی هستند که گلوله‌های پرزی که در اثر استفاده‌ی مکرر و زمان روی پارچه ایجاد شده شده را از بین می‌برند.

پرزگیر لباس درما از نوع دوم است و به وسیله تیغه‌های بسیار تیز و مکشی که دارد، پرزها را خیلی تمیز و ظریف از روی پارچه جدا می‌کند و به مخزن دستگاه منتقل می‌کند. اما در قسمت زیری دستگاه یک پرزگیر چسبی هم تعبیه شده است که می‌توانید پرزهای پخش شده روی سطح پارچه را با استفاده از آن جمع کنید. ابعاد پرزگیر ۷x7x19 سانتی‌متر و وزن آن ۱۳۵ گرم است. کار کردن با این دستگاه بسیار ساده است و در عرض چند دقیقه لباس‌تان را کاملا نو و تازه می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با پرزگیر لباس شیائومی Deerma MQ811 شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم.

خرید محصول از دیجی‌کالا

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

سبک زندگی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی