شیشه‌شوی رباتیک راک مدل RC3030؛ جادوی تکنولوژی!

شاید تصور کنید ربات‌ها همیشه باید یا شبیه انسان‌ها باشند و روی دو پا راه بروند یا مثل برخی فیلم‌های علمی-تخیلی ظاهری عجیب و غریب داشته باشند و بر علیه آدم‌ها شورش کنند. ولی در واقعیت ربات‌ها شکل‌ها و کاربردهای خیلی متنوعی دارند. یک مثال خوب ربات شیشه‌پاک‌کن کوچکی است که در این ویدیو معرفی می‌کنیم؛ شیشه‌شوی رباتیک راک مدل RC3030.

خرید محصول از دیجی‌کالا

شیشه‌شوی رباتیک راک مدل RC3030 یک ربات شیشه‌پاک‌کن است که با موتور مکنده‌ی قوی به سطح شیشه می‌چسبد و روی آن حرکت می‌کند. مکش ممتد مکنده‌ی این ربات مانع از افتادن آن از روی شیشه می‌شود. طراحی ویژه‌ی این مکنده‌ها باعث می‌شود که این ربات علاوه بر شیشه روی دیوار هم بتواند حرکت کند. پارچه‌های تمیزکننده‌ی این ربات از نوع مایکروفایبر هستند و پس از اتمام کار به‌راحتی می‌توانید آن‌ها بشویید. با هر بار شارژ کامل می‌توانید ۲۰ دقیقه از این ربات استفاده کنید.

اگر دوست دارید بیشتر با شیشه‌شوی رباتیک راک مدل RC3030 و طرز عملکرد آن آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی بالا را از دست ندهید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

سبک زندگی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی