اسپری صورت و گردن و تاثیر آن در شادابی پوست

چه در نزدیکی دریا زندگی می‌کنید و هوای شهرتان رطوبت زیادی دارد، چه در مرکز کشور زندگی می‌کنید و آب و هوای محل زندگی شما گرم و خشک است، چه در شرایط معتدلی زندگی می‌کنید اما تابستان داغی دارید و چه پشت میز کارتان نشسته‌اید و تلاش می‌کنید خودتان را خنک کنید؛ شاید راه حل خنک شدن و خلاص شدن از عرق کردن صورت داخل یک شیشه کوچک اسپری صورت باشد.

درست است، دقیقا در مورد فیس میست (Face Mist) یا اسپری آرام بخش صورت با شما صحبت می‌کنیم. اسپری صورت نه تنها خستگی شما را از بین می‌برد، بلکه پوست را خنک می‌کند و درخشندگی و شادابی را به پوست شما برمی‌گرداند. اسپری صورت این روزها بسیار پرطرفدار شده است و همه به دنبال یک اسپری آبرسان صورت برای این تابستان هستند. پوست شاداب، درخشان، سرحال در بعد از ظهر یک روز طولانی، دقیقا همان چیزی است که هر خانمی به دنبالش است. یک یا دو پاف اسپری مرطوب کننده خوشبو روی پوست صورت کافیست تا بعد از ظهر گرم تابستانی شما را به یک صبح بهاری تبدیل کند.

اسپری صورت کدلی

اسپری صورت چیست و چرا استفاده از آن لازم است؟

اسپری‌ صورت درواقع نوعی تونر آبرسان جدید هستند. اسپری آرامبخش صورت درخشندگی چهره شما را افزایش می‌دهد و کمک می‌کند تا پوست شما مواد مغذی موجود در کرم‌ها و محصولات مراقبت از پوست را بهتر جذب کند؛ اسپری مرطوب کننده صورت نسل جدید تونر صورت هستند که با اسپری کردن آن‌ها روی صورت، پوست صورت را نرم و شاداب خواهید کرد. به همین دلیل شما به اسپری آرامبخش صورت احتیاج دارید. اما باید بدانید که چطور از اسپری صورتی که انتخاب می‌کنید استفاده کنید.

یادتان هست که در دوران کودکی در روزهای گرم تابستان، چطور به سمت فواره‌های آب پاش پارک‌ها می‌دویدیم؟ فکر کنید که اسپری صورت هم در واقع ورژن مخصوص بزرگسالان همان فواره‌ها است؛ اسپری صورت برای اسپری کردن روی پوست گرم و خسته ما طراحی شده است. البته انواع اسپری صورت وجود دارد که مواد تشکیل دهنده آن‌ها باهم تفاوت دارد و برای پوست‌های مختلف ساخته شده‌اند. برخی از این اسپری‌ها تاثیرات متفاوتی روی پوست دارند.

اسپری صورت و بدن اوریاژ

طرز صحیح استفاده از اسپری صورت

مثل تمام محصولات بهداشتی دیگر، استفاده از اسپری صورت هم راه و روش خود را دارد. در هوای گرم یک اسپری مرطوب کننده صورت دارای عصاره گیاهی و روغن‌های طبیعی، می‌تواند نرمی و طراوت را برای انواع پوست‌ حتی پوست چرب تامین کند و حرارت پوست را پایین بیاورد. شما آزادید هر زمانی از روز که احتیاج به حس خوب و تازگی داشتید، روی صورت خود را با این اسپری مرطوب کنید.

اسپری صورت در زمستان نیز می‌تواند کمک کند تا پوست مواد مغذی و نرم کننده موجود در کرم‌ها و سرم‌ها را بهتر جذب کند. اول صورت خود را خوب تمیز کنید و بعد اسپری صورت را روی پوست اسپری کنید و وقتی که هنوز پوستتان مرطوب است از سرم آبرسان یا سرم نرم کننده پوست استفاده کنید و سپس از آن از مرطوب کننده.

اسپری صورت تثبیت کننده نیز برای اسپری کردن بر روی صورت وقتی که آرایش کردید است. این اسپری آرایش صورت را فیکس می‌کند و ماندگاری آرایش روی صورت شما را بالا می‌برد. علاوه بر این‌ که آبرسان نیز هستند و خشکی پوست را از بین می‌برند.

اسپری را با فاصله حدود ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر از صورت خود اسپری کنید و اجازه دهید مواد به آهستگی جذب پوست شما شوند.

شما هم از اسپری صورت استفاده می‌کردید؟ از این به بعد استفاده خواهید کرد؟

مد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی