اولین محصول برندهای معروف؛ کرم اوسرین

بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی که امروز در داروخانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها موجود است، مانند پمادها، کرم‌ها یا لوسیون‌‌های مخصوص برای پوست‌های حساس، ترکیبات خود را مدیون تنها یک محصول به نام کرم اوسرین (Eucerin) هستند. اولین پمادهای موضعی بر پایه امولوسیونی متشکل از اوسریت (Eucerit)، آب و روغن بودند. این امولوسیون اجازه می‌دهد تا ترکیبات موجود در پماد مستقیما از طریق پوست جذب شوند.

اوسرین چیست

در سال ۱۹۰۰ طبق معمول یک شیمیدان جوان، امولوسیونی به نام «اوسرین» را اختراع کرد. نام اوسرین از واژه یونانی به معنی «موم زیبایی» (The Beautiful Wax) الهام گرفته شده بود. این امولوسیون در واقع یک فرمول پایدار از ترکیب آب، روغن و اوسریت (چربی طبیعی که از حیوانات گرفته می‌شود و به آن لانونین نیز گفته می‌شود) است که بهترین پایه برای انواع کرم، پماد و لوسیون بود تا کمک کند مواد موجود در ترکیبات به خوبی جذب پوست شوند. اولین محصول اوسرین در سال ۱۹۲۰ تولید شد که به علت خاصیت نرم کنندگی و خنک کننگی مورد تایید تمام پزشکان بود.

محصولات اوسرین

دومین محصول اوسرین به نام «پماد PH5 اوسرین» در سال ۱۹۵۰ به بازار آمد. این پماد بهترین عملکرد را در محیط‌های قلیایی داشت و یک نوآوری بزرگ محصوب می‌شد؛ به این دلیل که اولین محصولی بود که محافظت و ترمیم میزان اسید طبیعی لایه‌های پوست را تضمین می‌کرد و این موضوع هنوز هم پراهمیت است.

پس از آن محصول بعدی اوسرین کرمی برای انواع پوست، خصوصا پوست حساس بود. در دهه ۷۰ میلادی لوسیون و کرم اوسرین با PH5 روانه بازار شد که هنوز هم در تمام دنیا توسط پزشکان شدیدا توصیه می‌شود؛ البته نه همان کرم، بلکه کرم اوسرین جدید که برای تمام مشکلات پوستی یک محصول جداگانه طراحی کرده است که با استفاده از آن‌ها مراقبت از پوست را به معنای واقعی تجربه خواهید کرد.

کرم اوره اوسرین

کرم ضدآفتاب اوسرین

در سال ۱۹۹۱ اولین محصول اوسرین که توانست ثابت کند از حساسیت پوستی در برابر خورشید پیشگیری می‌کند به نام «ضد آفتاب اوسرین» رونمایی شد. یک سال بعد از آن «کرم اوره اوسرین» در کنار محصولات دیگر که بر پایه اوره بودند وارد بازار شد که در رفع خشکی پوست در پوست‌های خشک و حساس موثر بود.

اولین کرم ضد چروک اوسرین در سال ۱۹۹۸ با نام «Q10» به بازار آمد و توصیه پزشکان برای پیشگیری و رفع چروک برای کسانی که پوست خشک و حساس دارند بود.

خرید کرم اوسرین

مد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی