فواید استفاده از برس پاکسازی صورت کیوت اسکین

استفاده از برس پاک‌کننده صورت روش بسیار موثری برای همه کسانی است که می‌خواهند پوست درخشان و بدون هیچ‌گونه دانه‌های زیرپوستی، دانه‌‌های سرسیاه و جوش صورت داشته باشند. موهای بسیار ریز روی برس پاکسازی صورت تمام آلودگی‌ها، چربی و ذرات گیر افتاده درون منافذ پوست را تمیز می‌کنند و تاثیر بسیار بهتری نسبت به پاک کردن صورت با دست دارند.

برس پاکسازی پوست کیوت اسکین مدل CIH-F801 دارای ۲ سری مختلف و طراحی بسیار ارگونومیک است. سری این برس قابلیت لرزش دارد که با یک کلید می‌توانید سرعت آن را بین ۲۸۰ تا ۳۵۰ لرزش در ثانیه تنظیم کنید. هنگامی که شما برس این دستگاه را روی پوست خود قرار می‌دهید سطح پوست شما با فشار یکسان تمیز می‌شود و نتیجه آن پوستی درخشان و زیبا خواهد بود. از مزایای این برس پاکسازی صورت، ضد آب بودن آن است که استفاده از آن را در حمام هم ممکن کرده است.

یکی از این برس‌ها مخصوص استفاده روزانه است که موهایی نرم و لطیف دارد شما هر روز یک بار می‌توانید برای تمیز کردن پوست خود از آن استفاده کنید. برس دیگر برس پاک‌کننده عمقی است که منافذ پوست را خیلی عمیق‌تر پاک می‌کند و برای پاک‌سازی پوست و از بین بردن سلول‌های مرده می‌توانید از آن استفاده کنید. منبع تغذیه برس پاکسازی کیوت اسکین ۲ عدد باتری قلمی است و وزن آن با وجود باتری‌ها، فقط ۲۲۶ گرم است!

بیشتر بخوانید: پاک‌سازی پوست صورت با برس کیوت اسکین

مد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی