تصفیه‌کننده‌ی آب شیائومی MUL11Y؛ با خیال آسوده بنوش

با توجه به احتمال وجود ذرات معلق، باکتری و کلر در آب شهری، یک دستگاه تصفیه کننده آب خوب در هر خانه‌ای لازم است. در این برنامه به جعبه‌گشایی و بررسی دستگاه تصفیه‌کننده‌ی آب شیائومی مدل MUL11 می‌پردازیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

از آنجایی که برخی از لوله‌کشی‌های شهری قدیمی و کهنه هستند، قسمت‌های زیادی از دیواره‌های آن‌ها تخریب شده و ممکن است آلاینده‌های زیادی وارد آب شرب کنند. وظیفه‌ی تصفیه کننده آب شیائومی هم جداسازی این چنین آلودگی‌ها، ذرات معلق و کلر از آب و اضافه کردن برخی املاح مفید به آن است.

همراه دستگاه ۴ فیلتر قرار دارد که نیاز یک سال دستگاه را برآورده خواهند کرد. یکی از ویژگی‌های بسیار کارآمدی که شیائومی برای این دستگاه در نظر گرفته، قرار دادن یک ماه‌شمار روی بدنه‌ی دستگاه است که از بروز اشتباه در تعویض فیلترها جلوگیری می‌کند.

این دستگاه مجهز به ۴ فیلتر برای تصفیه‌ی آب در چهار مرحله است. لایه‌ی اول فیلتر استیل ضدزنگ برای جلوگیری از ذرات بزرگ، لایه‌ی دوم فیبرهای بافته نشده برای جلوگیری از ذرات معلق سنگین مثل زنگ‌زدگی، لایه‌ی سوم کربن فعال برای حذف کلر و رسوبات و لایه‌ی چهارم فیبرهای توخالی هستند که وظیفه‌ی از بین بردن باکتری‌های موجود در آب را دارند. تکنولوژی Ultra Filtration یا وجود همین فیبر‌های توخالی در این دستگاه است که از حذف املاح معدنی مفید موجود در آب جلوگیری می‌کند.

جهت آشنایی بیشتر با دستگاه تصفیه کننده آب شیائومی مدل MUL11 شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

سبک زندگی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی