کتری برقی مسافرتی شیائومی Deerma DH-207؛ تاشو و قابل‌حمل!

با کتری برقی تاشو و قابل حملی که ما امروز به شما معرفی می‌کنیم، داشتن آب جوش در سفر به راحتی میسر می‌شود. ما برای جعبه‌گشایی و بررسی این هفته، کتری برقی مسافرتی شیائومی Deerma DH-207 را انتخاب کرده‌ایم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

داشتن آب جوش برای قهوه، چای و غذا، هر لحظه در طول سفر مزیت بسیار بزرگی است که یک کتری برقی قابل حمل برای شما فراهم می‌کند. کتری برقی دیرما با بدنه‌ای از جنس سیلیکون، طوری طراحی شده است که به راحتی به اندازه‌ی کف یک دست تا می‌شود. قابلیت کاهش ارتفاع کتری تا ۱۰ سانتی‌متر به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه‌ را در کیف بسیار کوچکی حمل کنید. دستگیره‌ی کتری هم قابل جداسازی است و با فشردن یک دکمه، طول آن افزایش پیدا می‌کند. بعد از جمع کردن کتری هم بدون اشغال فضای اضافی، دستگیره در کف بدنه جای می‌گیرد.

وجود این کتری با ویژگی‌های جذابی مثل طراحی تاشو، مواد اولیه‌ی بی‌خطر، به جوش آوردن آب در ۷ دقیقه، صفحه نمایش لمسی و امکان تنظیم دمای آب، می‌تواند در هر خانه‌ای لازم باشد.

همانطور که می‌دانید سال‌ها است برند دیرما با مشارکت و همکاری برند شیائومی لوازم برقی خانگی متنوعی تولید می‌کند که همگی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و هدف آن‌ها ساده‌تر کردن زندگی روزمره است.

برای آشنایی بیشتر با کتری برقی مسافرتی شیائومی Deerma DH-207 ویدیوی بالا را از دست ندهید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

سبک زندگی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی