۹ مدل پالتو و کت زنانه‌ی جدید و محبوب در سال ۲۰۲۰

امسال هوا زودتر از همیشه رو به سردی رفته است و وقت آن است که کمد لباس‌هایتان را با جدیدترین مدل‌های پالتو و بارانی زنانه، آماده‌ی فصل تازه کنید. برای انتخاب بهترین مدل پالتو و کت زنانه، کافیست نگاهی به ادامه‌ی این مطلب بیاندازید. ما در اینجا، لیستی از بهترین مدل‌های لباس زمستانی را تهیه کرده‌ایم تا شما بتوانید یک انتخاب راحت برای استایل پاییز و زمستان امسال‌تان داشته باشید.

۱- کت ترنچ زنانه

کت و بارانی ترنچ یکی از بخش‌های ضروری در کمد لباس‌های زمستانی هر خانمی است. این مدل کت و بارانی دکمه‌دار و بلند، یک سادگی کلاسیک و جذاب به استایل شما می‌بخشید و برای تیپ‌های روزمره‌ی مرتب و ساده، تیپ‌های رسمی و اداری و حتی استایل‌های مهمانی می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.

این مدل کت و بارانی معمولا در عین داشتن گرما، کاملا سبک و راحت هستند. برای اینکه بتوانید از آن‌ها در استایل زمستانی برای روزهای سرد استفاده کنید، سراغ مدل‌های آستردار بروید. آن‌ها را می‌توانید با شلوار جین و کتانی برای استایل روزمره و با پیراهن و کفش پاشنه بلند یا بوت پاشنه‌دار برای استایل مهمانی بپوشید.

مدل پالتو

۲- کت و پالتوی زمستانی کمربنددار چپ و راستی

این مدل کت و پالتوی زنانه یک مدل خیلی راحت برای روزهای سرد زمستان است. این پالتوی جلوباز با کمربند، در عین راحتی و کاربردی بودن، به خوبی بدن شما را می‌پوشاند و احساس گرما را منتقل می‌کند. توضیه می‌کنیم که اگر سراغ پالتوی جلوباز می‌روید، حتما کمربند آن را محکم و به خوبی دور کمرتان ببندید، این کار نه تنها باعث گرم نگه‌داشتن‌تان می‌شود، بلکه با نشان دادن ظرافت و فرم کمر، استایل شما را نیز زیباتر می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم این مدل پالتوی زنانه را با بوت و نیم‌بوت پاشنه‌دار بپوشید.

مدل پالتو

۳- بارانی زنانه

برای یک استایل زمستانی دخترانه جذاب، کافیست سراغ بارانی‌های کوتاه، آزاد و رنگی دخترانه بروید. این مدل بارانی‌ها، امسال مورد استقبال مد قرار گرفته‌اند و به ویژه برای پاییز و با ست نیم‌بوت رنگی یا ساده‌ی زنانه، یک ترکیب جذاب می‌سازند.

یادتان باشد که بارانی به اندازه‌ی پالتو گرما ندارد، بنابراین زیر بارانی حتما از یک بافت زنانه گرم یا چند لایه لباس مناسب استفاده کنید.

مدل پالتو

۴- کاپشن بلند زنانه

برای یک روز برفی زمستانی، هیچ انتخابی بهتر از کاپشن زنانه نیست، این کاپشن‌ها معمولا جنس ضخیم و قد تا رو یا بالای زانو دارند، آن‌ها معمولا با زیپ و یک ردیف دکمه بسته می‌شوند و مدل‌های کاربردی‌ترشان حتما کلاه‌دار هستند.

کاپشن زنانه یک استایل روزمره‌ی زمستانی بی‌نظیر برایتان می‌سازد. حتما سراغ مدل‌هایی بروید که فرم آزادتری دارند، زیرا هم دست‌تان را برای انتخاب لباس زیر کاپشن بازتر می‌گذارند و هم گرم و راحت‌تر هستند.

برای اینکه هماهنگ با مد روز باشید، سراغ کاپشن زنانه سبز و خاکی بروید و آن را با جین یا لگ زمستانی مشکی ست کنید. بوت‌های مدل کامبت یا بوت‌های اسپرت بندی زنانه می‌تواند استایل شما را کامل کند.

مدل پالتو

۵- پالتوی چسترفیلد

اگر بیشتر طرفدار پالتوهای ظریف و بلندی هستید که اندام شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد، این مدل پالتو را انتخاب کنید. پالتوهای چسترفیلد، شبیه کت‌های ظریف زنانه هستند که یقه‌ی باریک و فرم کشیده دارند. آن‌ها استایل شما را کاملا شیک و زنانه و رسمی نشان می‌دهند.

پالتوی چسترفیلد در عین حال که شما را گرم نگه می‌دارد، یک استایل راحت و دلنشین هم می‌سازد. این مدل پالتوی زنانه را معمولا با بافت و جلیقه ظریف و شلوارهای رسمی می‌پوشند. این مدل پالتو اصولا دکمه‌دار است اما برای یک استایل مرتب و زیبا، بهتر است دکمه‌هایش را نبندید.

مدل پالتو

۶- پالتو نظامی (میلیتری)

اید‌ه‌ی این مدل پالتوی زنانه از مدل پالتوهای مردانه نظامی آمده است. آن‌ها یک فرم متناسب، مدل شش دکمه و گاهی یک کمربند ضخیم دارند. معمولا جنس پالتو از پارچه‌ی ضخیم و کاملا گرم است و  به دلیل تناسب فرم، اندام شما را زیبا نشان می‌دهد.

از این پالتوها برای ساختن یک استایل شیک و کلاسیک زمستانی می‌توان استفاده کرد، کافیست رنگ و اندازه‌ی مورد نظرتان را پیدا کنید.

مدل پالتو

۷- پالتوی شنلی زنانه (بدون آستین)

پالتوهای مدل شنلی یا خفاشی، درست مثل این است که یک پتوی خیلی گرم پوشیده باشید، اما طوری که استایل شما بی‌نهایت جذاب به نظر برسد. این مدل پالتو معمولا جلوباز و آزاد است یا با یک گل سینه‌ی کوچک در بالا بسته می‌شود، بدون آستین است و قد آن تا روی زانو می‌آید.

اگر به استایل‌های زنانه و شیک علاقه‌مندید، این مدل پالتو برای تیپ‌های مهمانی زمستانی، یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

مدل پالتو

۸- پالتوی کاکون (Cocoon)

اگر دنبال یک مدل مینیمال و ساده برای کمد لباس زمستانی‌تان هستید، سراغ این مدل پالتوی زنانه بروید. این مدل مد روز پالتو، فرمی کاملا ساده، بدون دکمه یا با دکمه‌های مخفی، قد متوسط و گاهی با دو جیب مستطیلی خیلی معمولی دارد. برای یک استایل روزمره‌ی راحت که با جین و کتانییا نیم بوت روزمره ست می‌شود، پالتوی کاکون بهترین انتهاب است.

مدل پالتو

۹- پالتوی ماکسی

پالتوهای بلند زنانه که قد آن‌ها معمولا تا قوزک پا می‌رسد، از مد دهه‌‌ی ۸۰ میلادی الهام گرفته شده‌اند. این مدل پالتو، یکی از مدل‌های مد روز سال ۲۰۲۰ هستند و یک تیپ فشن و خاص برایتان می‌سازند. پس سراغ مد‌ها و رنگ‌های جسورانه‌تر بروید و استایل زمستانی‌تان را طوری بسازید که خیره‌کننده و خاص به نظر برسد.

مدل پالتو

 

منبع: The Trend Spotter

مد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی