۷ استایل با دامن شیک و محبوب در پاییز و زمستان ۲۰۲۰

با پشت سر گذاشتن گرمای تابستان و رسیدن به پاییز می‌توانیم کم کم به استایل با دامن در هوای پاییزی و پوشیدن بوت‌های زنانه‌ی ساق بلند فکر کنیم. هوای پاییز به گونه‌ای است که می‌توانید استایل‌های متفاوت و زیبایی با دامن داشته باشید؛ دامن بلند پر از پلیسه‌های زیبا، دامن فون با طرح پارچه‌ی شطرنجی یا یک دامن پشمی و گرم؛ در این هوای عالی می‌شود همه چیز پوشید.

در هوای سرد پاییز و زمستان، ست کردن دامن با دیگر لباس‌ها و خلق یک استایل چشمگیر سرد بسیار آسان است. به عنوان مثال می‌توانید یک دامن پلیسه‌ی چرمی بلند را با کت چرمی و نیم بوت ست کنید، یا یک دامن فونِ تا زانو انتخاب کرده و با پیراهنی نخی به همراه یک ژاکت سبک ست کنید و برای تکمیل استایل پاییزی خود، یک چکمه‌ی ساده‌ی ساق بلند که تا زیر زانوی شما می‌رسد انتخاب کنید. به همین راحتی می‌توانید به استایل پاییزی‌تان با انتخاب دامن‌های متنوع، جذابیت بیشتری ببخشید.

گزینه‌های استایل با دامن برای هوای سرد بی‌نهایت است و  می‌توانید در هر روز پاییز، یک استایل متفاوت داشته باشید؛ فقط کافی است انواع مدل‌های ترند سال را بشناسید و آن‌ها را به خوبی با مابقی لباس‌هایتان ترکیب کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با ۷ مدل از دامن‌های ترند ۲۰۲۰، مناسب برای استفاده در فصل پاییز آشنا کنیم.

انواع دامن‌های ترند پاییز ۲۰۲۰

قبل از اینکه به سراغ مدل‌های مختلف دامن برویم باید بدانید که اگر در هر فصل تعدادی از مدل‌ها ترند می‌شوند، به این معنا نیست که دیگر نمی‌توانید از بقیه‌ی مدل‌های موجود استفاده کنید. مدل‌های ترند شده در هر زمان، طرفدارهای بیشتری دارد و به همین دلیل بیشتر استفاده می‌شود.

مینیمالیسم مدرن

استایل پاییزی با دامن مینیمال

این دسته از دامن‌های پاییزی را می‌توانید بدون اینکه از ظاهر آن‌ها خسته شوید، در فصل‌های دیگر نیز بپوشید. این مدل از دامن‌ها معمولا کمری محکم و جیب‌ دارند و به شما این اجازه را می‌دهند تا وسایل ضروری مثل کلید یا بلیط مترو را در آن قرار دهید.

دامن‌های چند تکه و مختلط

استایل پاییزی با دامن چند تکه

دامن‌های پلیسه‌دارِ نیمه رسمی در پاییز امسال از نظر ظاهری تغییراتی داشته‌اند. لبه‌ی تکه‌های این دامن‌ها به صورت نامتقارن طراحی شده، جنس پارچه‌های استفاده شده در آن مختلف است و خیلی چین‌دار نیستند، در عوض شخصیت متفاوتی را از شما به دیگران معرفی می‌کنند. یک تی‌شرت سفید و ژاکت با جنس مستحکم بهترین انتخاب برای ست کردن با این دسته از دامن‌ها است.

دامن‌های پتویی گرم

استایل پاییزی با دامن پتویی

درست است که این روزها نمی‌توانیم زیاد از خانه بیرون برویم، اما در خانه و لم داده روی مبل مقابل تلوزیون هم می‌توانید از دامن‌های پتویی گرم و نرم که بهترین انتخاب برای هوای سرد هستند لذت ببرید. خارج از خانه هم این دامن‌های بلند و پشمی، پاهای شما در بر می‌گیرند و گرم‌تان می‌کنند. چه از این بهتر و زیباتر و گرم‌تر؟!

دامن‌های رسمی و شیک

استایل پاییزی با دامن شیک و رسمی

استفاده از این مدل دامن در پاییز یکی از بزرگ‌ترین ترندهای لباس بوده و الهام گرفته از سبک بورژوازی است. این دسته از دامن‌ها چین‌های ظریفی دارند و استفاده‌ی آن با یک کت، یا ژاکت که جنس لَخت ندارد، می‌تواند بسیار زیبا و جذاب باشد.

دامن‌های کوتاه چشمگیر

استایل پاییزی با دامن کوتاه

دامن‌های کوتاه و رسمی در تابستان ۲۰۲۰ دوباره به استایل‌ها برگشت و با ورود به فصل مدرسه، به دلیل یادآوری لباس‌های فرم قدیمیِ مدرسه، در ترندها باقی ماند. این دسته از دامن‌ها را می‌توانید با جوراب شلواری نخی و چکمه‌های چرمی و کلاسیک ست کنید. همچنین می‌توانید از آن به همراه یک جوراب شلواری توری و نیم بوت چرمی در استایل خود استفاده کنید.

کمر کشی خارق‌العاده

استایل با دامن کمر کش

بی‌شک یک دامن چین‌دار و آزاد با کمر کشی می‌تواند بیش از هر لباس دیگری احساس راحتی داشته باشد. اگر مدل‌های پاییز و زمستان برندهای معروف نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که این دسته از دامن‌ها پرطرفدارترین انتخاب برای پاییز است. دامن‌های کمر کشی، بهترین انتخاب برای گردش، پیاده‌روی و روزهای کاری طولانی است.

دامن با طرح‌های چاپی

استایل پاییزی با دامن طرح دار

دامن‌های چاپی با طرح‌هایی شبیه به نقاشی‌های دستی یکی از گزینه‌های مناسب برای پاییز هستند. طرح این دامن‌ها می‌تواند گل‌دار و شلوغ باشد یا فقط طرح یک برگ را روی خود داشته باشد. این مدل از دامن‌ها به شما گزینه‌های بی‌نهایتی برای ست کردن استایل با دامن در هوای پاییزی و سرد می‌دهد.

 

در پایان لازم است بگوییم که اگر شما طرفدار استایل خاصی هستید یا همیشه به شکل کلاسیک و ساده لباس می‌پوشید، اصلا نگرانِ دور بودن از مدِ روز نباشید. داشتن یک استایل خاص و تدوام در استفاده از آن می‌تواند به امضای شخصیت شما تبدیل شود و پس از مدتی اطرافیان با دیدن این استایل در هر جایی به یاد شما خواهند افتاد.

منبع: VOGUE

مد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی