انواع چاپ کاغذ بسته بندی با آی آر چاپ

کاغذ بسته بندی یک کاغذ کاربردی برای بسته بندی کردن محصولات مختلف است. بسیاری از شرکت‌های امروزی برای این که بتوانند خدمات خود را به شکل گسترده به مشتریان ارائه دهند، به دنبال استفاده از ایده‌های بازاریابی هستند. انواع چاپ کاغذ بسته بندی با طرح دلخواه وجود دارد که توسط مجموعه آی ار چاپ قابل انجام است. در این مقاله قصد داریم تا به انواع چاپ کاغذ بسته بندی با آی آر چاپ اشاره داشته باشیم.

انواع کاغذ مناسب برای بسته بندی

می‌دانید که یکی از بخش‌های اصلی بازاریابی محصولات، نوع طراحی چاپ و بسته بندی آنهاست. بسته بندی از سال‌های گذشته تا به امروز مورد توجه بسیاری از شرکت‌ها قرار داشته است. زمانی که یک شرکت بتواند چاپ کاغذ بسته بندی را متناسب با نیاز و سلیقه شرکت خود انتخاب نماید، قادر خواهد بود تا با هزینه مناسب، بازاریابی محصولات و برند خود را انجام دهد. انتخاب نوع بسته بندی مناسب می‌تواند باعث ایجاد رقابت در بین شرکت‌های امروزی شود.

باید بدانید که چاپ کاغذ بسته بندی بر روی محصولات مختلف انجام می‌شود و دارای ابعاد و سایزهای متنوع است. برای چاپ تبلیغ دلخواه استفاده از کاغذ کرافت به عنوان یک کاغذ مناسب شناخته می‌شود. بسته بندی بر روی انواع کاغذهای دیگر امکان پذیر است.

بر روی چه نوع کاغذهایی می‌توان طرح دلخواه را چاپ کرد

می‌توان گفت که بهترین حالت برای چاپ طرح دلخواه بر روی بسته بندی امروزی، چاپ روی کاغذ کرافت است اما از کاغذهای دیگر نیز می‌توان برای این کار استفاده کرد. در این بخش می‌خواهیم به انواع کاغذهایی که می‌توان بر روی آن طرح دلخواه بسته بندی را چاپ کرد، اشاره داشته باشیم:

·       چاپ کاغذ کرافت

این نوع کاغذ به دلیل داشتن ویژگی‌های کاربردی مورد توجه بسیاری از شرکت‌ها قرار گرفته است. جالب است بدانید که این کاغذ از ضایعات چوب به دست آمده و به عنوان متریال چاپ بسته بندی محسوب می‌شود. با توجه به نوع مقاومت کاغذ کرافت، می‌توان از این کاغذ برای چاپ انواع طرح‌های مختلف استفاده کرد. وزن کاغذ کرافت سبک است و برای بسته بندی میوه و سبزیجات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از ویژگی‌های چاپ کاغذ کرافت توسط آی ار چاپ می‌توان به مقاومت آن در برابر رطوبت و نفوذ هوای مقاوم اشاره کرد. هر چه ضخامت رول کاغذ کرافت برای چاپ طرح دلخواه بیشتر باشد، قطعا هزینه چاپ آن نیز بالاتر خواهد رفت.

·       کاغذ پوستی

به جرات می‌توان گفت که کاغذ پوستی تفاوت‌های زیادی با کاغذ کرافت دارد. این نوع از کاغذها دارای خاصیت نیمه شفاف بوده و به صورت معمول یک طرف آن روغنی و طرف دیگر آن زبر است. از کاغذهای پوستی می‌توان برای بسته بندی انواع لباس و کفش اشاره کرد. متریال به کار رفته در تولید کاغذ پوستی متفاوت است و با توجه به نیاز شرکت‌ها انتخاب می‌شود. هر شرکت متناسب با ایده بازاریابی خود می‌تواند از کاغذ پوستی برای چاپ طرح‌های خود استفاده نماید.

·       چاپ کاغذ بسته بندی کرافت رول

تفاوت کاغذ بسته بندی کرافت با کرافت رول در این است که در نوع کرافت رول، رنگ زمینه بر روی کاغذ وجود دارد. این امر باعث می‌شود تا طرح دلخواه بر روی پس زمینه نسکافه‌ای چاپ شود. بسیاری از شرکت‌ها با انتخاب طرح‌های پیشرفته سعی دارند تا محصولات خود را به شکل رنگارنگ به اطرافیان معرفی کنند. در این حالت استفاده از چاپ کاغذ بسته بندی کرافت رول مناسب است. طرح‌هایی که برای چاپ کاغذ بسته بندی کرافت رول انتخاب می‌شود بهتر است که تک رنگ باشد.

تک رنگ بودن طرح‌های انتخابی به نوبه‌ی خود باعث ترکیب رنگ بهتر بر روی کاغذ شده که خروجی جذاب‌تری به دنبال خواهد داشت.

·       چاپ کاغذ سنگ

متریال‌ دیگری با نام چاپ کاغذ سنگ وجود دارد که توسط مجموعه آی ار چاپ با کیفیت بالا انجام می‌شود. این نوع کاغذ شبیه به مقوا بوده که در ضخامت‌های مختلف تولید می‌شود. جنس کاغذ سنگ از ترکیب کربنات کلسیم و پلی اتیلن است که ویژگی‌های متعددی دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع کاغذ می‌توان به مقاومت بالا در برابر ضربه، ضد آب بودن و امکان بازیافت اشاره کرد. اگر بخواهید بسته بندی محصول شما غیر قابل نفوذ باشد بهتر است کاغذ سنگ را برای چاپ طرح دلخواه خود انتخاب کنید. از میان شرکت‌های مختلف چاپ کاغذ بسته بندی، مجموعه آی ار چاپ با ارائه خدمات بهتر به عنوان انتخاب اول بیشتر شرکت‌ها امروزی است.

انواع چاپ کاغذ بسته بندی با آی آر چاپ

مجموعه آی آر چاپ (irchap.ir) به عنوان یک مجموعه تخصصی شناخته می‌شود که در زمینه فروش آنلاین اقلام چاپی فعالیت دارد. این تیم تخصصی با ارائه خدمات گسترده در زمینه چاپ انواع محصولات مختلف توانسته است در مدت فعالیت خود رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد. آی ار چاپ خدمات خود را به صورت آنلاین و از طریق وب سایت ارائه می‌نماید. در صورتی که قصد دارید تا طرح دلخواه خود را بر روی انواع کاغذ مناسب با قیمت مقرون به صرفه چاپ کنید، بهتر است به وب سایت این مجموعه سر زده و از خدمات آن دیدن کنید.

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی