آنباکس و بررسی کوتاه هواوی nova 9؛ خوش‌ساخت اما با یک نقطه ضعف

هواوی nova 9 را تقریبا می‌توان برادر دوقلوی آنر ۵۰ به شمار آورد که چند وقت پیش بررسی آن را با هم تماشا کردیم، البته با یک تفاوت. در nova 9 خبری از سرویس‌های گوگل نیست و برای دسترسی به اپلیکیشن‌های گوگل باید به راهکارهای فرعی متوسل شوید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

گوشی nova 9 به طور کلی طراحی شکیل و بدنه‌ی خوش‌ساخت و باریکی دارد و از نظر قابلیت‌های سخت‌افزاری هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G که به عنوان قلب تپنده‌ی این دیوایس انجام وظیفه می‌کند گرفته تا ۸ گیگابایت رم، نمایشگر ۶.۵۷ اینچی اولد ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و تراکم پیکسلی ۳۵۲ پیکسل بر اینچ، و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی تضمین می‌کنند که با میان‌رده‌ی با کیفیتی مواجه هستید.

هواوی nova 9 از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که به وسیله‌ی فست شارژر ۶۶ واتی، در مدت زمان ۵۴ دقیقه می‌توانید شارژ آن را از صفر به صد برسانید. باتری هم تقریبا یک روز کامل دوام می‌آورد. با این وجود در این گوشی از اسپیکر استریو خبری نیست که با توجه به قیمتی که دارد، عجیب به نظر می‌رسد.

گوشی هواوی nova 9 را می‌توانید همین حالا در محدوده قیمتی ۱۱ و نیم میلیون تومان از بازار داخل تهیه کنید. برای آشنایی بیشتر با این گوشی از شما دعوت می‌کنیم که به تماشای ویدیوی ما بنشینید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی