تحلیل قیمت بیت کوین؛ روند صعودی هنوز بازنگشته است

به‌گفته کارشناسان، نوسانات آینده قیمت بیت کوین می‌تواند نقشی تعیین‌کننده در پیش‌بینی روند داشته باشد. در حال حاضر ۳۸,۵۰۰ دلار به‌عنوان یک مقاومت عمل می‌کند و تحلیل‌گران عبور از این ناحیه را برای بازگشت روند صعودی ضروری می‌دانند.

به گزارش کوین تلگراف، داده‌های بازار نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین حمایت ۳۵,۰۰۰ دلاری را حفظ کرد. پس از این اتفاق، قیمت بیت کوین با ثبت یک جهش تا ۳۹,۰۰۰ دلار پیش رفت. کمی بعد از این جهش، شاهد آغاز فاز تثبیت قیمت بودیم. این در حالی است که در تایم فریم‌های بزرگتر، بیت کوین هنوز حرکات قیمتی تعیین‌کننده‌ای را انجام نداده است.

رکت کپیتال (Rekt Capital)، تحلیل‌گر مطرح بازار، معتقد است که بیت کوین باید ۳۸,۰۰۰ دلار را به یک ناحیه حمایتی تبدیل کند. او روز چهارشنبه به اهمیت ۳۸,۰۰۰ دلار در چرخه تثبیت قیمت فعلی، گفت:

ناحیه ۳۸,۰۰۰ دلاری، همان ناحیه‌ای است که باید زیر نظر گرفت.

نمودار قیمت بیت کوین

در بازار آلت کوین‌ها، شاهد کاهش نوسانات هستیم ولی همچنان این سؤال بدون پاسخ مانده است که آیا شاهد یک سقوط گسترده دیگر خواهیم بود یا نه.

کریپتو اد (Crypto Ed)، معامله‌گر ارزهای دیجیتال، از جمله افرادی است که پیش‌بینی می‌کند قیمت بیت کوین به نزدیکی ۳۰,۰۰۰ دلار خواهد آمد؛ پیش‌بینی‌ای که با توجه به نوسانات روز جمعه دور از ذهن به نظر می‌رسد. او در این باره نوشت:

چندین کف و سقف در نمودار تشکیل شده است و این موضوع باعث می‌شود که کم‌کم فکر کنم این موج به سطوح پایین‌تر کشیده نمی‌شود.

او در توییت خود یک نمودار را هم منتشر کرده بود. کریپتو در بخشی دیگر از توییت خود نوشت:

بعد از شکستن و تست دوباره خط افقی زرد رنگ می‌توان تأیید کرد.

تحلیل قیمت بیت کوین

با نگاهی به وضعیت موقعیت‌های خرید و فروش در بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال دنیا، می‌توان تأیید کرد که در ۳۸,۵۰۰ و ۴۰,۰۰۰ دلار شاهد مقاومت هستیم. این در حالی است که در بالای ۳۰,۰۰۰ دلار، حمایت چندان قدرتمندی وجود ندارد.

تحلیل قیمت بیت کوین؛ روند صعودی هنوز بازنگشته است

وضعیت بازار آلت کوین‌ها تا حدی زیادی دلسردکننده بوده است. معامله‌گران بازار آلت کوین‌ها روز جمعه متحمل ضرر تقریبی ۴ درصدی شدند. در این بین، توکن AMP موفق شد تا ۱۷ درصد رشد کند.

در حال حاضر بیت کوین سلطه‌ای ۴۴ درصدی بر بازار دارد. سلطه پادشاه ارزهای دیجیتال هفته گذشته در محدوده ۴۲ درصد قرار داشت.

ارز دیجیتال
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی