نقد و بررسی کلاسیک سامسونگ گلکسی M52

نقد و بررسی کلاسیک، یکی از نوستالژیک‌ترین برنامه‌های ویدیویی دیجی‌کالا مگ، یک بار دیگر بازگشته است؛ با شکل و شمایلی جدید، اما در عین حال با حفظ المان‌هایی که شما همراهان همیشگی دیجی‌کالا مگ طی این سال‌ها دوست داشته‌اید.

سری جدید نقد و بررسی کلاسیک دیجی‌کالا مگ به نویسندگی «محمد یوسفی‌زاده»، فیلمبرداری و تدوین «فرزان دلدار» و روایت گرم و آشنای «شاهین شرافتی» هر هفته به نقد و بررسی گجت‌های خاص دنیای فناوری می‌پردازد؛ گجت‌هایی که شاید بسیاری از شما دوست داشته باشید آن‌ها را خریداری کنید اما نیاز به یک راهنمای دقیق و تخصصی برای این کار دارید.

در هشتمین قسمت از سری جدید نقد و بررسی کلاسیک به سراغ گوشی سامسونگ گلکسی M52 رفته‌ایم؛ میان‌رده‌ای با کیفیت و مقرون به صرفه از غول فناوری کره که در حال حاضر یکی از نامزدهای اصلی خرید گوشی میان‌رده در بازار ایران به شمار می‌آید.

گوشی‌های سری M سامسونگ سابقا به خاطر گنجایش بالای باتری خود شهرت داشتند اما سامسونگ در M52 ظرفیت باتری را به ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت رسانده تا تفاوت این سری با سری A به حداقل برسد. همین هم باعث شده که انتخاب گوشی از بین این دو سری میان‌رده‌های سامسونگ به کار سختی تبدیل شود. گلکسی M52 از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که عملکرد بسیار خوبی دارد.

نمایشگر هم یکی از نقاط قوت گلکسی M52 به شمار می‌رود. سامسونگ با در نظر گرفتن یک نمایشگر سوپر امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، برای این گوشی میان‌رده سنگ تمام گذاشته و کیفیتی را ارائه کرده که از گوشی‌های پرچمدار انتظار دارید. هر چند، بدنه‌ی پلاستیکی M52 با کیفیت نه چندان بالا موضوعی است که ممکن است دلسردتان کند.

در هر صورت، برای آشنایی بیشتر با گوشی سامسونگ گلکسی M52، پی بردن به نقاط قوت و ضعف و بررسی ارزش خرید آن از شما دعوت می‌‌کنیم که ویدیوی نقد و بررسی کلاسیک دیجی‌کالا مگ را تماشا کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی